Filozofie vzdělávání a výchovy

Blok 2 - 26. března (Mooney, Hejný)

1/ Cyril Mooney - skupinová analýza hodnotového vzdělávání dle CM.

Texty k doplnění k Cyril Mooney - ke studiu v období 5. 3. - 26. 3.

https://soced.cz/wp-content/uploads/2019/11/Inspirace_7-2-2019_Indie_1.pdf

https://soced.cz/wp-content/uploads/2019/11/Inspirace_7-2-2019_Indie_2.pdf


2/ Rozhovor s Hejným

https://video.aktualne.cz/dvtv/hejny-moudrost-si-nevygooglite-potreby-ditete-jsou-jine-nez/r~3449e36057f011ea9aaf0cc47ab5f122/

TEDx Hejný Bratislava

https://www.youtube.com/watch?v=xm0xsBjdMe4


3/ Dewey - Utopiánská škola


DOMÁCÍ ÚKOLY NA 3. BLOK (ke studiu od 26. 3. do 8. 4.)

Šíp: Proč školství a jeho aktéři selhávají (s. 376-383)

Feřtek: Co je nového ve vzdělávání (s. 21-34)

Chyba: Odkazovaný objekt neexistuje nebo nemáte právo jej číst.
https://is.muni.cz/el/ped/jaro2023/SOk140/137253220/Fertek_Co_je_noveho_ve_vzdelavani_yfqhoydq.pdf

Prokop: Slepé skvrny (s. 66-94)

Chyba: Odkazovaný objekt neexistuje nebo nemáte právo jej číst.
https://is.muni.cz/el/ped/jaro2023/SOk140/137253220/Slepe_skvrny_-_Daniel_Prokop.pdf