Přeskočit na horní lištu
Přeskočit na hlavičku
Přeskočit na obsah
Přeskočit na patičku
EN
>
Pedagogicko-psychologická diagnostika
Interaktivní osnova
Pedagogicko-psychologická diagnostika
OBSAH
Pedagogicko-psychologická diagnostika
Nyní studovat
Sylabus
•
Bodování a úkoly
•
Zadání úkolů
•
Úvod do psychodiagnostického myšlení. Vlastnosti metod.
•
13.3. Klinické metody - anamnéza
•
3.4. Diagnostika inteligence a schopností
•
14.4. Pedagogická diagnostika_ Dynamická a statická
10.5. Konstruktivistický Assessment
•
Kazuistika
•
Literatura, zdroje
Nyní studovat
20.2. Úvod
Nyní studovat
27.2. Úvod do psychodiagnostického myšlení. Měření v psychologii a jeho meze. Validita, reliabilita a spol.
Nyní studovat
6.3. a 13.3. Dotazníky
Nyní studovat
Dotazníky II - zdroje
Nyní studovat
13.3. a 20.3. Klinické metody. Diagnostika dětí.
Nyní studovat
27.3. a 3.4. Kresba a projektivní metody
•
Vývoj kresby/test Goodenough
Nyní studovat
17.4. a 24.4. Inteligence. Dynamická diagnostika
Nyní studovat
15.5. Konstruktivistický assessment
Nyní studovat
Týden 10
Nyní studovat
Týden 11
Nyní studovat
Týden 12
Nyní studovat
Týden 13
Prohlédnout vše
6.3. a 13.3. Dotazníky
Dotazniky uvod
Gjersing 2010 Cross cultural adaptation of research instruments: language, setting, time and statistical considerations
Juhova 2018 Ceska adaptace dotazniku Core om Vybrane psychometricke charakteristiky
Epstein 2015 A review of guidelines for cross cultural adaptation of questionnaires could not bring out consensus
Velké dotazníky online - co mohou přinést? Jaká jsou očekávání, rizika
Big Five
Předchozí
Následující
Pedagogicko-psychologická diagnostika
Nyní studovat
Sylabus
•
Bodování a úkoly
•
Zadání úkolů
•
Úvod do psychodiagnostického myšlení. Vlastnosti metod.
•
13.3. Klinické metody - anamnéza
•
3.4. Diagnostika inteligence a schopností
•
14.4. Pedagogická diagnostika_ Dynamická a statická
10.5. Konstruktivistický Assessment
•
Kazuistika
•
Literatura, zdroje
Nyní studovat
20.2. Úvod
Nyní studovat
27.2. Úvod do psychodiagnostického myšlení. Měření v psychologii a jeho meze. Validita, reliabilita a spol.
Nyní studovat
6.3. a 13.3. Dotazníky
Nyní studovat
Dotazníky II - zdroje
Nyní studovat
13.3. a 20.3. Klinické metody. Diagnostika dětí.
Nyní studovat
27.3. a 3.4. Kresba a projektivní metody
•
Vývoj kresby/test Goodenough
Nyní studovat
17.4. a 24.4. Inteligence. Dynamická diagnostika
Nyní studovat
15.5. Konstruktivistický assessment
Nyní studovat
Týden 10
Nyní studovat
Týden 11
Nyní studovat
Týden 12
Nyní studovat
Týden 13
Operace
Prohlédnout vše