* Skupina žáci 1.stupně s PAS motorické dovednosti..skupiny na bez intervence a s intervencí (TEACCH program)...výsledky porovnání, zda s intervencí byla změna k lepšímu nebo ne. TOTO JEŠTĚ NENÍ VE FÁZI HYPOTÉZY * Ukrajinští žáci dosahují na českých školách lepšího přijetí a vzdělávání s podporou ukrajinského AP než českého AP. OK * Děti předškolního věku, které absolvovaly edukativne stimulační skupiny jsou lépe připraveny na počátek školní docházky OK * Navýšení výuky ČZJ vede ke zlepšení rozvoje komunikativních dovedností z SP žáků OK * Bude terapie ve snoezelenu vést ke snížení aagresivního chování u jedinců s PAS.POZOR, TOTO JE FORMULOVÁNO JAKO OTÁZKA * Žáci s hyperkinetickou poruchou a poruchou pozornosti za podpory asistenta pedagoga dosahují lepších výsledků než žáci bez asistenta pedagoga. OK * U dětí s myopií nosící korekci s čočkami Miyosmart je menší nárůst dalších dioptrií. OK, MŮŽEME DOPLNIT SROVNÁNÍ: NEŽ U DĚTÍ NOSÍCÍ JINOU KOREKCI/NENOSÍCÍ KOREKCI APOD. * Děti, jejichž matky byly v průběhu těhotenství informovány o případném negativním vlivu dudlíku na kojení jsou výhradně kojeny do šesti měsíců věku. POZOR, LÉPE: „jsou kojeny déle než děti matek, které nebyly informovány …..“ * Relaxace mindfulness zlepšuje soustředěnost při řízené cinnosti v MŠ OK * Žáci, kteří budou mít hodinu matematiky navíc, budou mít lepší výsledky v závěrečném testu. OK, můžeme doplnit srovnání: „než žáci se standardní hodinovou dotací“ * Osoby s podporou v odvykání kouření jsou úspěšnější v procesu přestat kouřit. OK, můžeme doplnit srovnání („než osoby bez podpory“) * Žáci s podezřením na SPU v 1. ročníku ZŠ, kteří mají specifickou péči speciálního pedagoga, mají vyšší pravděpodobnost školní úspěšnosti než žáci bez této péče. OK * Metoda párového čtení vede k lepším čtenářským výsledkům žáků, než standardní metody. OK * Pedagogové, kterým je poskytnuta podpora v oblasti psychohygieny, mají menší pravděpodobnost syndromu vyhoření. OK, můžeme doplnit srovnání * Žáci s ADHD, kteří mají k dispozici skákací gymnastický míč, vydrží delší dobu na svém pracovním místě. OK, můžeme doplnit srovnání * Zapojení asistenta pedagoga ve třídě... má vliv na výkon studentů (s AP x bez AP) OK, upřesnila bych, například „má pozitivní vliv na výkon studentů“ * Matematická rozcvička na začátku vyučovací hodiny vede k lepším výsledkům v matematice. OK