Inkluzivní speciální pedagogika
-
Inkluzivní speciální pedagogika
-
Nyní studovatOrganizační informace
-
Nyní studovatVnímání postižení a inkluze z historického hlediska, inkluzivní vzdělávání, legislativní rámec
-
Nyní studovatŽák se speciálními vzdělávacími potřebami, podpůrná opatření
-
Nyní studovatAktéři školní inkluze - spolupráce v multidisciplinárním týmu
-
Nyní studovatPráce s heterogenní skupinou
-
Nyní studovatPotřeba podpory vyplývající ze zvýšeného rizika školního neúspěchu
-
Nyní studovatEtnická rozmanitost a sociální znevýhodnění ve vzdělávání
-
Nyní studovatPodpora žáků s poruchou chování a v riziku poruch chování
-
Nyní studovatPodpora žáků s na narušenou komunikační schopností
-
Nyní studovatPodpora žáků s tělesným postižením a zdravotním oslabením
-
Nyní studovatPodpora žáků se zrakovým postižením
-
Nyní studovatPodpora žáků s mentálním postižením
-
Nyní studovatPodpora žáků s poruchou autistického spektra (PAS)
-
Nyní studovatPodpora žáků se sluchovým postižením
-
Nyní studovatPodpora žáků se specifickými poruchami učení (SPU)
-
Organizační informace
Předmět je zaměřen na práci s heterogenní skupinou žáků převážně v prostředí školy a při mimoškolních výchovných a vzdělávacích aktivitách. Cílem předmětu je připravit studenty na práci s dětmi, žáky, studenty a dospělými s různými typy speciálních vzdělávacích potřeb. Předmět si klade za cíl vybavit studenty znalostí základních východisek a principů inkluzivního vzdělávání, možností práce s heterogenní skupinou a individuálního přístupu k žákům se SVP.
Organizace:
2) úspěšné splnění závěrečného testu
Organizace:
Kombinovaná forma: Obsah kurzu je rozčleněn do jednoho společného setkání a samostudia
Požadavky pro udělení zkoušky
1) aktivní účast na výuce2) úspěšné splnění závěrečného testu
Aktivní účast:
Aktivní účast má mnoho podob, nepatří však mezi ně následující:
Diskutujte s námi, podělte se o vlastní zkušenost, ptejte se, zkoušejte si věci na vlastní kůži.
-
Inkluzivní speciální pedagogika
-
Nyní studovatOrganizační informace
-
Nyní studovatVnímání postižení a inkluze z historického hlediska, inkluzivní vzdělávání, legislativní rámec
-
Nyní studovatŽák se speciálními vzdělávacími potřebami, podpůrná opatření
-
Nyní studovatAktéři školní inkluze - spolupráce v multidisciplinárním týmu
-
Nyní studovatPráce s heterogenní skupinou
-
Nyní studovatPotřeba podpory vyplývající ze zvýšeného rizika školního neúspěchu
-
Nyní studovatEtnická rozmanitost a sociální znevýhodnění ve vzdělávání
-
Nyní studovatPodpora žáků s poruchou chování a v riziku poruch chování
-
Nyní studovatPodpora žáků s na narušenou komunikační schopností
-
Nyní studovatPodpora žáků s tělesným postižením a zdravotním oslabením
-
Nyní studovatPodpora žáků se zrakovým postižením
-
Nyní studovatPodpora žáků s mentálním postižením
-
Nyní studovatPodpora žáků s poruchou autistického spektra (PAS)
-
Nyní studovatPodpora žáků se sluchovým postižením
-
Nyní studovatPodpora žáků se specifickými poruchami učení (SPU)
-