Úkol 3 Seminární práce Možnosti: 1. Vzdělávání nadaných žáků – materiály pro výuku Struktura seminární práce  1. Úvod – specifika předmětu vzhledem ke vzdělávání nadaných  2. Motivace – jak motivovat (už zde mohou být ukázky)  3. Obohacování – jaké jsou možnosti v daném oboru - mimoškolní – muzea a jiná obdobná zařízení, kroužky, Talnet… - školní výuka – uvést přehled soutěží, které pro daný obor jsou vyhlašovány; další možnosti obohacování ve výuce  4. Ukázky konkrétních aktivit, úkolů… (počet dle rozsahu a náročnosti – minimum 5 – mohou být už u předchozích bodů) 2. Rozhovor s nadaným žákem Struktura seminární práce  1. Úvod – stručná kazuistika nadaného  2. Přepis rozhovoru – rozhovor by měl být zaměřen na vzdělávání (zkušenosti nadaného se vzděláváním během školní docházky – co mu vyhovovalo, co postrádal…)  3. Závěry – co lze o vzdělávání nadaných vyvodit z rozhovoru Jiná témata: je nutné konzultovat s vyučující Rozsah – přibližně 2-5 normostran – podle obsahu: * např. hodně obrázků, ukázek, výpočtů apod. (tedy málo textu) – větší počet stran * např. hutný text – nižší počet stran