Teoretické koncepty sociální pedagogiky II

Sylabus

Principy hodnocení:

Předmět bude bodován průběžně – což pro Vás není žádné překvapení – pozorně si přečtěte principy hodnocení v následujícím textu.

Semináře (bude jich 9) budou probíhat v podobě diskuze nad tématem, které si studenti předem prostudují v nabízených dokumentech k jednotlivým kapitolám.

Systém hodnocení:

1.       ESEJE

2.       PEER HODNOCENÍ

3.       AKTIVNÍ ÚČAST

4.       TEST

5.       KONFERENCE JAKO ZÁVĚREČNÝ VÝSTUP

ad. 1 .ESEJE a PEER HODNOCENÍ

Ke každému tématu bude student mít možnost napsat odbornou esej v rozsahu max. 2 normostrany (minimální rozsah neurčujeme, neb důležité je dodržet strukturu a formu eseje a pokrýt téma. Pro psaní eseje si student zvolí 1 nebo i více zdrojů uvedených u kapitoly. Principy odborné eseje viz níže v přiloženém dokumentu).

Tuto esej napíše student  minimálně 4 x, na témata, která ho oslovují anebo i 8x (8 témat, 8 seminářů), bude-li chtít více bodů. Napsání eseje s sebou nese i povinnost peer hodnocení

Esej budete vkládat do odevzdávárny vždy v sobotu před pondělkem, kdy je seminář na dané téma.

Po vložení všech "prací" vkládáte peer hodnocení do soboty II.

Test bude probíhat v pěti termínech od 8. do 12. 5. v různých časech.

První dvě eseje jsou povinné a boduje je  i vyučující.

TémaVložit esej doVložit peer hodnocení do
13.2. Úvod do studia------
20.2. Každodennost18.2.25.2.
27.2. Normalita, zdraví, nemoc, bláznovství - včera a dnes.25.2.4.3.
6.3. Modernita4.3.11.3.
13.3.  Diagnostika, léčba, vztah pacient a lékař - instituce.11.3.18.3.
20.3. Spravedlnost a solidarita18.3.25.3.
27.3.  Ne-mocná duše I - Psychosomatický přístup25.3.1.4.
3.4. Moc, bezmoc, nemoc1.4.15.4
17.4.  Nemocná duše II -  Deprese15.4.21.4.
24.4. Nemocná duše III -  Schizofrenie, poruchy osobnosti - úvod (samostudium) ------
22.5. Závěrečná konference ( 2 bloky po 10 lidech)
25.5. Závěrečná konference (2 bloky)

Bodování eseje  a peer hodnocení – boduje se v rámci peer hodnocení a 2 x za semestr hodnocení od vyučujícího.

1-3 body od peer hodnotícího.

1 bod za peer hodnocení, proběhne-li podle pravidel

1-10 za hodnocení vyučujícím

Ad. 2 AKTIVITA V HODINĚ

Student si sám doplní do tabulky v Teams po hodině – vyučující má případně právo veta, které bude uplatňováno po diskuzi se studentem

Bodování aktivity: Za každou aktivní účast je 1 bod

Ad. 3 TEST

Je podmínkou přístupu na závěrečnou konferenci – zkoušku.

Splněn = více než 70 procent správně

 Ad. 4 ZÁVĚREČNÁ KONFERENCE

Studenti budou mít 5 minut na představení svého tématu

(+5 minut bude na zpětnou vazbu a otázky, 2 minuty rezerva) = 12 minut celkem

Podrobnosti a termíny se upřesní během výuky

Za konferenci  maximálně 13 bodů.

 

Bodování a známky

Maximum 83 bodů

Eseje: max. 44 (24 od peer a 20 od nás)

Peer: max. 16

Test: 1 bod

Aktivní účast: max. 9 bodů

Konference: max. 13 bodů


Známky:

A 64 a více bodů

B 63-57 bodů

C 56-49

D 48-41

E 40-33

F méně než 33