Obsah obrázku text, hodiny, tmavé Popis byl vytvořen automaticky Sebehodnocení a hodnocení studenta na průběžné pedagogické praxi Jméno studenta/studentky: ________________________________________________ Ročník / semestr: ________________________________________________ Název MŠ: ________________________________________________ Třída: ________________________________________________ Jméno provázejícího učitele: __________________________________________ Jméno akademického pracovníka z PdF MU: ______________________________ Tento sebehodnoticí a hodnoticí list slouží k zachycení reflexe aktuálního rozvoje profesních kompetencí studenta po průběžné pedagogické praxi. Profesní kompetence studenta jsou hodnoceny v oblasti komunikačních dovedností v souvislosti s požadavky na efektivní komunikaci (Kopřiva et al., 2008). Jak se sebehodnoticím a hodnoticím listem pracovat? 1. Student nejprve posoudí a zapíše aktuální stav svých komunikačních dovedností vycházejících z konceptu „Respektovat a být respektován“. Na základě hodnocení se pokusí zformulovat cíle rozvoje komunikačních dovedností pro další semestr. 2. Následně student předá vyplněné hodnocení svému provázejícímu učiteli, který se vyjádří k sebehodnocení studenta a napíše svoje hodnocení a návrhy pro další rozvoj studenta v oblasti komunikačních dovedností. 3. Obě vyplněné části student předloží přidělenému akademickému pracovníkovi z PdF MU, který doplní své hodnocení. 4. Kompletně vyplněné hodnocení student zakládá do portfolia. II. STUDEKÉ SEBEHODNOCENÍ 1. Na praxi jsem vykonával/a tyto činnosti: ………………………………………………………………………………………………… …………………………………………………………………………………………………. …………………………………………………………………………………………………. …………………………………………………………………………………………………. 2. Spolupráci s provázejícím učitelem hodnotím jako: výbornou vyhovující nevyhovující 3. Pozitivně hodnotím tyto svoje profesní dovednosti (se zaměřením na komunikaci): ………………………………………………………………………………………………… ………………………………………………………………………………………………… …………………………………………………………………………………………………. 4. Pro příští semestr navrhuji tyto cíle profesního rozvoje (se zaměřením na komunikaci): ………………………………………………………………………………………………… ………………………………………………………………………………………………… …………………………………………………………………………………………………. ………………………………………………………………………………………………….………………………………………………………………………………………………….…………………………………………………………… …………………………………….………………………………………………………………………………………………….…………………………………………………………………………………………………. ………………………………………………………………………………………………….………………………………………………………………………………………………….…………………………………………………………… …………………………………….………………………………………………………………………………………………….…………………………………………………………………………………………………. Datum vyplnění: Podpis studenta: II. HODNOCENÍ STUDENTA PROVÁZEJÍCÍM UČITELEM 1. Potvrzuji docházku ve dnech: 2. Student/ka vykonával/a převážně tyto činnosti: …………………………………………………………………………………………………. …………………………………………………………………………………………………. ………………………………………………………………………………………………….…………………………………………………………………………………………………. 3. Spolupráci se studentem/studentkou hodnotím jako: výbornou vyhovující nevyhovující 4. Pozitivně hodnotím: ………………………………………………………………………………………………… ………………………………………………………………………………………………… ………………………………………………………………………………………………….…………………………………………………………………………………………………. 5. Připomínky mám k: ………………………………………………………………………………………………… ………………………………………………………………………………………………… 6. Pro příští semestr navrhuji tyto cíle profesního rozvoje (se zaměřením na komunikaci): ………………………………………………………………………………………………… ………………………………………………………………………………………………… ………………………………………………………………………………………………… ………………………………………………………………………………………………… Datum vyplnění: Podpis provázejícího učitele: III. HODNOCENÍ STUDENTA AKADEMICKÝM PRACOVNÍKEM Vyjádření akademického pracovníka a jeho doporučení k dalšímu profesnímu rozvoji studenta. ………………………………………………………………………………………………… ………………………………………………………………………………………………… ………………………………………………………………………………………………… ………………………………………………………………………………………………… ………………………………………………………………………………………………… ………………………………………………………………………………………………… ………………………………………………………………………………………………… ………………………………………………………………………………………………… ………………………………………………………………………………………………… ………………………………………………………………………………………………… ………………………………………………………………………………………………… ………………………………………………………………………………………………… ………………………………………………………………………………………………… Datum vyplnění: Podpis akademického pracovníka: Společné stanovení cíle profesního rozvoje pro nadcházející praxi (asistentskou): (formuluje student/ka na základě společného sumativního hodnocení studenta/studentky, provázející učitelky a akademického pracovníka). ………………………………………………………………………………………………… ………………………………………………………………………………………………… ………………………………………………………………………………………………… ……………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………………… ………………………………