Témata a otázky k procvičení
POVINNÁ SPOLEČNÁ ČÁST:
Vlastnosti a klasifikace didaktických testů (s. 5-9)
Stavba didaktického testu (s. 9-10)
Testové úlohy (s. 10-17)
Vyhodnocení a ověřování testů (s. 18-22)
VOLITELNÁ ČÁST:
a) Navrhněte vlastní didaktický test zaměřený na problematiku chemie. Charakterizujte typy položek, které obsahuje. Test administrujte, proveďte sběr dat, data vyhodnoťte. Postup práce průběžně konzultujte s vyučujícím.
Ideální je, pokud diplomová práce studujícího zahrnuje tvorbu a vyhodnocení didaktického testu. Je však také možnost poskytnout studujícímu náhradní data.
b) Ve vhodné světové vědecké databázi najděte:
- jeden návrh žákovského experimentu vhodného pro využití ve výuce chemie na základní škole a
- jeden návrh STEM aktivity, vhodné pro využití ve výuce chemie na základní škole
O obou článcích referujte (v rámci možností experiment předveďte spolužákům, v rámci možností s nimi realizujte nalezenou STEM aktivitu), podklady dodejte také elektronicky do Poskytovny předmětu.