Výzkum učitele chemie na ZŠ

Témata a otázky k procvičení

POVINNÁ SPOLEČNÁ ČÁST:

Vlastnosti a klasifikace didaktických testů (s. 5-9)

Stavba didaktického testu (s. 9-10)

Testové úlohy (s. 10-17)

Vyhodnocení a ověřování testů (s. 18-22)

VOLITELNÁ ČÁST:

a) Navrhněte vlastní didaktický test zaměřený na problematiku chemie. Charakterizujte typy položek, které obsahuje. Test administrujte, proveďte sběr dat, data vyhodnoťte. Postup práce průběžně konzultujte s vyučujícím.

Ideální je, pokud diplomová práce studujícího zahrnuje tvorbu a vyhodnocení didaktického testu. Je však také možnost poskytnout studujícímu náhradní data. 

b) Ve vhodné světové vědecké databázi najděte:

-  jeden návrh žákovského experimentu vhodného pro využití ve výuce chemie na základní škole  a 

-  jeden návrh STEM aktivity, vhodné pro využití ve výuce chemie na základní škole

O obou článcích referujte (v rámci možností experiment předveďte spolužákům, v rámci možností s nimi realizujte nalezenou STEM aktivitu), podklady dodejte také elektronicky do Poskytovny předmětu.

Následující