Podmínky: - vyučován je nový obsah - použité budou minimálně 3 různé výukové metody vhodné pro OV - výuka probíhá hromadně i skupinově - místo výuky = dílny, laboratoře nebo cvičná pracoviště - bude maximálně podporována názornost ve výuce a aktivita studentů Téma pro učební den: Časový rozvrh: Příklad: 8:00 - 8:15: Úvod do dne, přivítání žáků, motivace, vysvětlení cílů dne. 8:15 - 9:00: Teoretická část 9:00 - 9:30: Příprava na praktickou část 9:30 - 12:00: Praktická část 12:00 - 13:00: Obědová přestávka. 13:00 - 13:30: Teoretická část 13:30 - 15:00: Praktická část 15:00 - 15:30: Závěrečná část – shrnutí, zhodnocení, opakování, úklid, rozloučení, … Obsah jednotlivých částí učebního dne 1) MOTIVACE 2) CÍLE - Kognitivní: …. - Psychomotorické: … - Afektivní: … 3) UČIVO - Úvodní slovo - Opakování - Teoretický výklad - Příprava na praktickou část - rozdělení žáků do skupin, BOZP, příprava pracoviště - Praktická část - výběr vyučovacích metod, forem, materiálních prostředků 4) HODNOCENÍ - Návrh metod hodnocení - praktické zkoušení, ústní a písemné zkoušení - Návrh kritérií pro hodnocení: o kvalita (přesnost, celkový vzhled, povrchová úprava, funkčnost, …) o odbornost (uplatnění teorie v praxi, dodržovaní pracovního postupu, organizace pracovního místa, BOZP, ekologické aspekty, vlastní technika práce, hospodaření s materiálem a energií) o rychlost (dodržování výkonových norem) o další kritéria: stupeň osvojení praktických dovedností a návyků, využití teorie v praxi, vztah k práci, aktivita, samostatnost, tvořivost, organizace pracovních činností, hospodaření s materiálem, obsluha, strojů a zařízení Začátek formuláře 5) SHRNUTÍ 6) OPAKOVÁNÍ 7) UKONČENÍ