Vážené studentky a studenti, dovoluji si vám zaslat scénář distanční výuky předmětu FJ1030 Francouzská literatura 17. – 19. stol. - seminář Úkoly ke splnění jsou vyznačeny žlutě. Výuka v týdnu 21.-25. 3. 2022 a)Prostudujte si prosím prezentaci s názvem Osvícenství 2 až po Marivauxe. Z hlediska samostudia využívejte prosím pro zařazení informací o kultuře do kontextu dějin on-line učebnici francouzských dějin (jsou tam odkazy na dokumentární pořady C’est pas sorcier na Youtube). b)Dále si prohlédněte krátká videa o těchto autorech : Montesquieu https://www.youtube.com/watch?v=Fng4qJc-mxU Voltaire https://www.youtube.com/watch?v=q70Lna2_lNM Rousseauhttps://www.youtube.com/watch?v=_OQrmFnrU_I Diderothttps://www.youtube.com/watch?v=2-ZZO5tIV1A c) Do příští středy do večera mi prosím do odevzdávárny každá nahrajte krátkou analýzu ukázky z Voltairovy novely Zadig ou La destinée a její srovnání s ukázkou z románu Umberta Eca Jméno růže. Zároveň zjistíte, čím se který autor inspiroval a pokusíte se vlastními slovy definovat termín intertextualita. Zmíněné ukázky naleznete v studijních materiálech. Srdečně zdravím Marcela Poučová