POŽADOVANÉ VÝSTUPY:
1. Aktivní účast
2. Průzkum
Po každé přednášce studující vyplní krátký průzkum, kdy odpoví na následující otázky:
1. Co ve mě z přednášky rezonovalo nejvíce?
2. Co jsem si já jako budoucí speciální pedagog osobně odnesl/a z absolvované přednášky? Čím byla pro mne přínosná? Jak na danou problematiku nahlížím z pozice speciálního pedagoga zvolené specializace?
3. Skupinová reflexe
Rozdělení do skupin pro zpracování reflexe: reflexi studující zpracují ve skupině, ve které bude podle počtu studujících 4-6 osob, kdy rozřazení do skupin proběhne v týdnu od 11. 3. do 17. 3. 2024 na základě emailem zaslaného odkazu do sdíleného dokumentu, kam se studující do jednotlivých skupin zapíšou. V dokumentu bodu počty přesně definovány.
Obsahová náplň skupinové reflexe: tématem reflexe je speciální pedagogika v mezioborové perspektivě. Reflexe se může tematicky vztahovat k jedné z realizovaných přednášek odborníků, není tak nutné zaměřit se na všechny přednášky.
Forma zpracování: esej, poster, myšlenková mapa, video, rozhovor, animace.
Prezentace reflexe: reflexe budou prezentovány v jednom závěrečném termínu.
Odevzdání reflexe: reflexe studující vloží do odevzdávárny předmětu (vždy jedna reflexe za skupinu, na titulní strany je třeba napsat jména všech participujících studentů).