19.2 - Seminář 1: Základní pojmy pedagogické diagnostiky Formativní test / Prezentace portfoliových úkolů 4.3 - Seminář 2: Diagnostický postup HARMONOGRAM PORTFOLIOVÝ ÚKOL 18.3 - Seminář 3: Pozorování ve výuce a ve školních situacích 15.4 - Seminář 4: Diagnostický rozhovor 29.4 - Seminář 5: Portfolio jako diagnostický nástroj 13.5 - Seminář 6: Sebereflexe diagnostické činnosti realizované v praxi a peerassessment diagnostické činnosti spolužáka. PO SEMINÁŘ 6: 1) Výběr žáka k diagnostikování 2) Vymezení problému a cíle 3) Plán průběhu 4) Anamnéza 5) Sběr dat - v závislosti na cíli vybrané 3 metody (doporučuje se zejména pozorování, rozhovor, analýza produktů) 6) Vyhodnocení a diagnóza 7) Návrh opatření 8) Reflexe, zpětná vazba ÚKOL: subjektu a cíli diagnostické činnosti ÚKOL: charakteristika žáka, cíl diagnostické činnosti ÚKOL: pozorování vybraného subjektu ÚKOL: rozhovor s vybraným subjektem ÚKOL: Vyvěsit dokončený portfoliový úkol do 11.5 Vrstevnické hodnocení Zpětná vazba a dokončení do 20.5