Pedagogická komunikace
Mgr. et Mgr. Lucie Grůzová, Ph.D.
Pedagogická komunikace
Info
Term
Spring 2025
Vítejte v předmětu Pedagogická komunikace!


Cílem předmětu je znát a aplikovat principy efektivní pedagogické komunikace při práci s dětmi (jednotlivci i skupinou), vedení malých týmů nebo při poskytování kolegiálního mentoringu.

Pro úspěšné složení předmětu je nutná aktivní účast v hodinách.

Předmět je složený ze dvou celků:

1) První je zaměřený na metodu Videotrénink interakcí (VTI), který prohloubí vaše porozumění efektivní komunikaci a zjemní vaše vidění. Cyklem Vás provede Mgr. et Mgr. Lucie Grůzová, Ph.D.

2) Druhý je zaměřený na mentoring a jeho využití. Cyklem Vás provede Mgr. Lucie Štarková, Ph.D.


Zakončení předmětu se také skládá ze dvou částí:

1) Pořízení videonahrávky komunikace s dítětem a její písemná analýza. Následně je potřeba vložit videonahrávku a její písemnou analýzu do odevzdávárny. Na závěr proběhne ústní rozprava (termíny budou zveřejněny).

2) Realizovat 2-3 schůzky se studentkami bakalářského studijního programu v roli mentora, který poskytuje kolegiální podporu studentkám bakalářského studijního programu při vypracování projektu (tematické části TVP) a následně reflexe praxe na předmětu YPPk07 Pedagogická komunikace. 


O mentorské podpoře Vás bude informovat doc. Z. Syslová v předmětu pedagogické praxe. Základní informace o činnosti mentora najdete zde: Mentoring ve školách


Chapter contains:
4
PDF
3
Study Materials
2
Study text
7
Web
Teacher recommends to study from 17/2/2025 to 23/2/2025.
Study now

Chapter contains:
2
Other files
4
Image
1
Homework Vault
3
PDF
5
Study Materials
7
Video
1
Study text
Teacher recommends to study now - from 24/2/2025 to 2/3/2025.

Chapter contains:
6
Image
1
Study Materials
5
Video
1
Study text
Teacher recommends to study from 3/3/2025 to 9/3/2025.

Chapter contains:
6
Web
Teacher recommends to study from 10/3/2025 to 16/3/2025.
Chapter contains:
2
Homework Vault
6
Study Materials
1
Study text
Teacher recommends to study from 19/2/2024 to 25/2/2024.
Previous