HODNOCENÍ VÝUKOVÉHO PROGRAMU – formulář 3 (hodnotí pedagog – lektor skupiny PdF MU– materiál pro řešení výzkumného úkolu PdF MU) doplňte nebo z nabídky vyberte a zakroužkujte odpověďˇ- informace najdete na str. 2 Jméno, příjmení, tit. lektora sledované skupiny: __________________________________________ Interní pedagog PdF MU, externí pracovník- zaměstnavatel:_________________________________ REALIZACE VÝUKOVÉHO PROGRAMU: Skupina studentů (obor,ročník, skupina)________________________________________ jména studentů: TÉMA VÝUKOVÉHO PROGRAMU _______________________________________________ pro věk : Základní škola: ________________________________________________________________________ Třída (ročník - specializace): _______________________________ Počet žáků v realizovaném programu: __________ (celkem ve třídě:___________) HODNOCENÍ (ad. A-F: bližší informace co, jak a proč hodnotíte – viz. str.2 formuláře): PROVEDENÍ (uveďte klíčovými slovy - při nedostatku místa použijte zadní stranu formuláře): ad. A: 1, Prostředí: 2, Exponáty, vybavení: 3, Příznivé a rušivé vlivy: ad. B: 4, Vhodnost zvolených metod a forem: 5, Odborná správnost: 6, event. jiné návrhy pro VP: ad. C:: 7, Chování žáků při realizaci VP i během přestávek: 8, Aktivita, spolupráce: 9, Úroveň řečových projevů: 10, Vztahy mezi žáky: ZÁVĚR (uveďte klíčovými slovy - při nedostatku místa použijte zadní stranu formuláře): ad. D: Zhodnocení práce studentů s žáky : ad. E: Zhodnocení realizovaného výukového programu: ad. F: Výukový program - jako alternativní forma pedagogické praxe pro studenty učitelství, zvyšující počet hodin praxe studentů je: vhodná – nevhodná forma – proč?______________________________________________________________ - jako alternativní forma spolupráce pedagogické praxe s PdF MU je: vhodná – nevhodná forma – proč?______________________________________________________________ V Brně :___________________ Podpis pedagoga : INFORMACE: CO, JAK A PROČ HODNOTIT- formulář 3 STRUČNÉ VYJÁDŘENÍ LEKTORA PdF MU K VÝUKOVÉMU PROGRAMU je zaměřeno na: - PROVEDENÍ (sledujte a hodnoťte): - A, aspekty týkající se podmínek výuky (prostředí, exponáty, vybavení, příznivé a rušivé vlivy) - B, aspekty týkající se výukového programu (vhodnost zvolených metod a forem, odborná správnost, event. jiné návrhy ke změněVP). - C, aspekty týkající se žáků (jejich chování při realizaci VP i během přestávek, aktivita, spolupráce, úroveň řečových projevů, vztahy mezi žáky) - ZÁVĚR (sledujte a hodnoťte): - D celkové zhodnocení práce studentů s žáky během výukového programu - E, celkové zhodnocení studenty realizovaného výukového programu - F Výukový program - jako alternativní forma pedagogické praxe pro studenty učitelství, zvyšující počet hodin praxe studentů je: vhodná – nevhodná forma – proč? - jako alternativní forma spolupráce pedagogické praxe s PdF MU je: vhodná – nevhodná forma - proč? Prostor pro další poznámky, připomínky, pochvalu LEKTORA (v případě nedostatku místa použijte další papír a připněte jej k formuláři) Materiál pro řešení výzkumného úkolu PdF MU – za pečlivé vyplnění s datem a podpisem děkuje Ing. Helena Jedličková (jedlickova@ped.muni.cz)