Dobrý den! Ráda bych poděkovala Vám, kteří se zamysleli nad výukou předmětu Specializace SPU a poskytli mi jakousi zpětnou vazbu, zhodnocení výuky. Vážím si Vašich podnětů i připomínek, ať už pochvalných či kritických. Děkuji všem, kteří se pod své hodnocení podepsali i přes to, že jsem nic takového nežádala. Vážím si toho. Vaše odpovědi jsem seřadila do dvou skupin, + označuje pozitiva, – pak negativa či nápady na zlepšení výuky (tedy to, co Vám chybělo). Vycházím zhruba ze 30 hodnocení, výsledek snad o něčem vypovídá. Výpis z Vašeho hodnocení se nachází v závěru tohoto dokumentu. Co se Vámi zmíněných negativ týká, některé věci jsem nemohla plně ovlivnit a souhlasím s Vámi – např. pozdní hodina výuky, výuka 1x za 14 dní není zcela ideální. V důsledku toho je obtížné domluvit např. návštěvu nějakého zařízení, taktéž zpětná vazby na Vámi vypracované práce se mi do výuky už nevešla. Vaše podněty zvážím a pokusím se v příští výuce některé body zohlednit. Potěšilo mě, že pozitivně hodnotíte věci, které jsou i pro mě důležité a o které usiluji (např. jasnost požadavků, přehlednost výuky…) . Požadavky, které jsem na začátku semestru stanovila, měly za cíl přimět Vás o problematice dítek s SPU přemýšlet, prakticky využít to, co jsme si řekli, k čemu jsme při výuce došli. Pokud tomu tak u části z Vás bylo, jsem spokojená. Přeji Vám úspěchy v dalším studiu i v osobním životě a těším se na případné další setkání s Vámi. S pozdravem Dana Brožová – - přísný dojem z vyučující - chybějící exkurze - materiály dopředu lépe na celý semestr - hektičnost, rychlé tempo výuky - málo praktické výuky - 4 hodinový blok - večerní výuka - rozdělení na 2 skupiny - specializací navázat hned na základy SPU - vyžadování ticha při výuce - chybějící exkurze do zařízení - doplnit ukázky diagnostiky - více názorných pomůcek - „zkoušení“ v průběhu hodiny - velké množství úkolů - málo času na kasuistiku - využít videonahrávky práce se žákem s SPU - přehnané požadavky ke zkoušce - více diskuze - více času na probrání reedukace SPU - více aktivizovat studenty (přednes referátů…) - chybějící zpětná vazba na vypracované požadavky - konkrétní ukázka před vypracováním reedukační pomůcky + - požadavky na absolvování předmětu v první hodině - jasné stanovení podmínek - připravenost vyučující na hodinu - zodpovězení dotazů studentů - přednášky na ISu - zkouška z více částí (hodnocen nejen jednorázový výkon) - praktické úkoly - přehlednost prezentací - dobrá organizace předmětu - zajímavá výuka - snaha o zapojení všech studentů - srozumitelnost - ukázky knih a příkladů - odkazy na literaturu - dobře dostupné zdroje informací - vše proběhlo dle předchozí domluvy - otázky poskytnuté před testem - informovanost mailem - úkoly byly praktické, ne teoretické - že nebylo třeba vypracovat a prezentovat referáty - vstřícnost vyučující