Seminární práce z předmětu Základy managementu a marketingu Ke každé seminární práci je uveden u tématu (v ISu) ve stručnosti možný obsah práce. Nemusíte se striktně držet, jedná se o pouhé doporučení! Na dané téma je možné, aby se zapsali 2-6 studentů. Struktura 1. Úvod – uvedete danou problematiku, cíl práce. 2. Vymezení dané problematiky na základě studia literatury a její teoretické zpracování (nemusíte obsáhnout celé téma, můžete se zaměřit úžeji, pokud je to vhodné vzhledem k šíři problematiky) 3. Aplikace této teoretické části na praktickém příkladě. 4. Závěr – shrnutí poznatků 5. Seznam použité literatury Nezapomeňte citovat v textu! Seznam citací pak uvést na závěr práce. Doporučuji odkaz http://www1.cuni.cz/~brt/bibref/bibref.html. Je zde ve zkratce uvedeno, jakým způsobem citovat dle normy ČSN ISO 690, což budete potřebovat pro závěrečné práce (bakalářské, diplomové). Doporučený rozsah práce je od 8 do 24 normostran (s větším počtem lidí v týmu očekávám větší počet stran vzhledem k možnosti uchopit téma šířeji, na 1 člověka 4 normostrany). Doporučená literatura: · BĚLOHLÁVEK, F.; KOŠŤAN, P.; ŠULEŘ, O. Management. 1. vydání. Praha : Computer Press, 2006. ISBN 80-251-0396-X. · VÁGNER, I. Management z pohledu všeobecného a celostního. 1. vydání. Brno : Masarykova univerzita, 2000. ISBN 80-210-2459-3 · BLAŽEK, E., KUBÁTOVÁ, E. Studijní materiály a podklady k předmětu Management na ESF, podklad pro DSO. VKLÁDÁM do ISu · Jinak jakákoliv učebnice managementu, popřípadě publikace zaměření přímo na danou problematiku, dále internetové zdroje ( i ty je nutné citovat) Pokud si nebudete vědět rady, kontaktujte mě na kubatova@econ.muni.cz Seminární práce z předmětu Základy managementu a marketingu Téma (číslo tématu) Příjmení a Jméno, UČO Příjmení a Jméno, UČO Příjmení a Jméno, UČO Příjmení a Jméno, UČO Příjmení a Jméno, UČO Příjmení a Jméno, UČO