;TEST;PROJEKT;KOMENTÁŘ K PROJEKTU;CELKEM;ZNÁMKA 204832;21;26;Pozor na zmatek metodologický - k ověřování teorie neslouží kvalitativní, ale kvantitativní výzkum, slovosledný (formulace otázek) i verbální (nestandardní rozhovory jsou nestandardizované rozhovory, předpokládám). Integrace a inkluze jsou odlišné koncepty (integrace je dnes již přežitým přístupem), to z vaší práce nevyplývá. Významně jste překročila stanovený rozsah práce);47;D 389066;23;30;Velmi zajímavé téma, pozor, v rozhovoru nepoužíváme otázky s variantami odpovědí. Protože jestli něco mělo nebo nemělo vliv můžeme ověřit pouze v experimentu, doporučila bych být opatrnější při formulaci výzkumných otázek - to je důležité také proto, aby to nevypadalo, že chcete jen ověřit to, co už dávno víte (že vliv lékaře je klíčový atd.). Budete-li chtít výzkum realizovat, nabízíme metodologickou konzultaci k těm otázkám. Partnera v kvalitativním rozhovoru se snažte více rozpovídat - je to on, kdo by měl do rozhovoru vnášet témata.;53;C 389156;26;30;ok;56;B 388984;23;17;Neklaďte si příliš ambiciozní cíle, jako je řešit situaci s nedostkem MŠ (a možná ani na ni upozorňovat - to není vaše práce) a soustřeďte se na jeden konkrétní problém. Položek v literatuře mělo být deset. Zavírám oko, abyste nemusela znovu na test.;40;E 199915;16;24;Pozor na úvod, ani náznakem nepřipomíná kus odborného textu (vyhněte se v projektu banálním konstatováním o to, že děti se dnes nudí a mohly by se chytit špatné party, případně tato tvrzení alespoň doložte. Hypotézy nemají správný tvar, konceptualizace a operacionalizace zcela chybí. Líbí se mi úvaha o rozšíření výzkumu na základě již získaných odpovědí.;40;E 204799;18;30;OK, jen je nutné zdůvodnit, k čemu nám bude zjišťovat, co určitá instituce používá. Nebylo by zajímavé nějak hodnotit efekt nebo srovnávat více institucí, nebo se ptát na faktory, které je vedou k používání určitého komunikačního systému…?;48;D 34747;20;28;Kladete si otázky, které je velmi obtížné zodpovědět - těžko můžeme stanovit vliv něčeho konkrétního (rodina, škola) na chování dítěte. Dejte si pozor na to, abyste nepostupoval tak, že byste se na tento vliv ptal těch, které zkoumáte! Děláte kvalitativní výzkum, případovou studii - tato slova se ale v projektu vůbec nevyskytují. ;48;D 246915;23;30;Velmi pěkný projekt, jste jedna z mála, která pochopila, o co jde v konceptualizaci a operacionalizaci, přesto by to chtělo ještě vychytat nějaké mouchy (budete-li výzkum realizovat, nabízím konzultaci). Pozor zejména na tvar hypotéz! Myslím, že s neupřímnosti dětí v dotazníku by se šlo vyrovnat promyšlenou formulací otázek (samozřejmě vedle toho, co sama navrhujete).;53;C 67775;31;30;"OK, pozor na pravopis (slovo ""typ"", vazby s předložkami). Doporučuji promyslet lépe formulaci výzkumného problému. Dopad něčeho se ověřuje velmi těžko, doporučuji opatrnější formulaci otázek a cílů.";61;A 160399;26;30;"OK, pozor na pravopis (slovo ""typ"", vazby s předložkami). Doporučuji promyslet lépe formulaci výzkumného problému. Dopad něčeho se ověřuje velmi těžko, doporučuji opatrnější formulaci otázek a cílů.";56;B 389090;21;;projekt není v odevzdávárně;21; 166638;29;24;Chybí úvod - vysvětlení tématu výzkumu, hypotézy mají nesprávný tvar a konceptualizace a operacionalizace na ně (možná právě proto) nenavazuje.;53;C 204812;23;30;pěkný projekt;53;C 388971;22;19;Hypotéza nemá správný tvar (navíc chybí rozdělení na pracovní a teoretické hypotézy), konceptualizace a operacionalizace zcela chybí. Praktickými a etickými problémy jsou myšleny problémy při realizaci výzkumu. Seznam literatur měl mít 10 položek. V dotazníku zcela chybí varianty pro dítě, které nečte vůbec - což je, jak píšete v závěru, velmi běžné. Myslím, že výzkum by se neměl spokojit s banálním konstatováním typu, že děti tráví raději čas u počítače než s knihou.;41;E 388937;28;30;Oceňuji téma, které je velkou metodologickou výzvou :-), pečlivé zpracování projektu, pochopenou konceptualizaci a operacionalizaci.;58;B 388922;26;30;Doporučila bych jinou formulaci hypotéz, jinak v pořádku.;56;B 371999;18;11;Projekt naprosto neodpovídá požadavkům - chybí vysvětlení tématu výzkumu (1 odstavec), výzkumná otázka musí být formulována obecně! Chybí vedlejší výzkumné otázky, reflexe, etické a praktické problémy, seznam literatury má mít deset položek.;29;F 84578;9;;projekt není v odevzdávárně;9; 389127;18;25;Významně překročený rozsah práce. ;43;E