Interpretace DVP 2010 - prezenční i kombinované studium dohromady "Zápočet ANO=A, NE=N" Příjmení a jméno Zápočet Ano/Ne Poznámka/hodnocení Střihavková Olga A dobrá práce Slámová Dana A "S výhradami. Např. k zamyšlení - na obr. Č. 4 je použito pravítko, proč? Kdo je tam nakreslil? Nezmiňujete." Kozáková Markéta A dobrá práce Kyprová Hana A "v opravené práci nejsou obrázky, než je zkompletuji s vaší starou prácí bude to chvíli trvat. konzultace doporučena pro vyjasnění: např. obr.č.2 a další" Ryšavá Lucie A dobrá práce - jen obr.3 obd-obr.č.2 nejdená se o pásovou perspektivu Hirschová Veronika A výborná práce Sedláčková Ivona A "s výhradami. Např. obr. Nikolky - nejedná se o ztvárnění prsotoru výstavbou pásů, prostor je stavěn zmenšením objektů - zde je zmenšena postava druhé dívky, tím se prohlubuje prostor. Násled. Obr. - A co ten velbloud? Jak to stojí na tom koberci?" Zajíčková Šárka A "s výhradami - U stádia 3 nezmiňujete profil - velký mezník v zobrazování postavy. Krásný obrázek ""kočičky"" - zobrazení taktilních dojmů - chloupky, fousky " Chadimová Lenka A dobrá práce s drobnými výhradami Řezaninová Leonora A dobrá práce s drobnými výhradami Kaděrová Lucie A dobrá práce s drobnými výhradami Svobodová Pavla A dobrá práce s drobnými výhradami Urbanová Dagmar A dobrá práce s drobnými výhradami Šimčíková Radka A dobrá práce s drobnými výhradami Vincencová Jana A dobrá práce s drobnými výhradami Večeřová Pavla A dobrá práce s drobnými výhradami Švachová Lucie A průměr Tkadlecoá Johana A "ještě konzultace pro dovysvětlení a vyjasnění, jinak ok" Šťastná Pavla A s výhradami Šimberová Anežka A výborné Chlumská Jana A "s výhradami, některé interpretace jsou velmi nepřesné, můžete konzultovat" Belžíková Martina A obr. Nikoly - mimetické zobrazování podle modelu se týká hlavně trojrozměnrých modelů (např. sádrová busta) ne dvojrozměrných fotografií. Ouhelová Iva A výborná práce Pavlíková Monika A "Vaše vyučující není doc. Babyrádová, doporučuji konzultaci pro vyjasnění - obr. Č. 4, 5. Celkově interpretuje bez povšimnutí tomu, jak se tvoří prostor a barva" Rotreklová Markéta A "s výhradami, pěkné obrázky" Bartošová Hana A výborná práce Nováková Magdalena A výborné Novotná Jana A "ok, ale i po opravě s stále s výhradami - přij´dte prosím dovysvětlit, řada nejasností skoro ve všech obr., ale třeba je to tím, že to špatně chápu" Porybná Novotná Nicole A dobrá práce s drobnými výhradami Krajíčková Jana A "s výhradami, dobré" Kašparová Renata A s výhradami Fryželková Katarína A dobrá práce Požárová Ludmila A "dobrá práce - velmi zajímavý obr. 4, určitě by si zasloužil více prostoru pro Váš výklad, na žákyní páté třídy hodně překvapivý, obr. 5 - dům odpovídá realitě, ale jmenuje se dům v oblacích - tneto rozpor by si také zasloužil pokus o interpretaci" Kalová Marta A "s výhradami - vaše úsudky ohledně extroverze jsou velmi sporné, v mnoha případěch mohou být zcela mylné? TakéVaše názory na zobrazení barev jsou sporné - malé děti většinou malují rádi čistými tóny barev a předškolní období má svoji specifickou barevnost." Pernová Jana A výborná práce Hladišová Barbora A dobrá práce Kočičková Adéla A "velmi cenné; krásní ""pupkatí"" hlavonožci" Marková Veronika A výborné Bagarová Jana A výborné Ovesná Veronika A výborné Langhamerová Monika A výborné Čápová Barbora A výborné Říhová Lenka A "dobré, pozn. Nemusíme mít rengenové vidění, abychom viděli dovnitř klece :)" Brhelová Ilona A dobrá práce s výhradami Šrutková Michaela A dobrá práce Kmošková Ingrid A s výhradami Pokorná Ivona A "dobré s výhradami, možná mým nepochopením toho, jak to myslíte? obr. Č. 5 - naopak - dívka zobrazila smrk správně do prostoru, dalším krokem bude dokreslení země - vznik dalšího plánu v obrázku" Blahynková Lucie A výborné Strýčková Markéta A výborné - díky za obr.9 Vrbová Veronika A "výborné - zajímavý obr. 4, ten s tím pavoukem" Vacková Alžběta A výborné Vaverková Barbora A "přijďte prosím dovysvětlit, např. jak je v obrázku vytvářen prostor, obr. 5 a další, třeba je to tím, že to špatně chápu" Staňková Iva A "dobré - na obrázku č. 3 - to jsou rodiče, kteří kouří cigarety před domem?" Husáková Anežka A dobrá práce Mertlíková Lenka A dobrá práce Janoušová Iva A "s výhradami - obrázkům dítě nedává obsah na základě zvládání jemné motoriky, ale rozvoje pojmového myšlení neboli vzniku tzv. semiotické funkce, každý autor uvádí trochu jinou terminologii" Kadlecová Hana A s výhradami Klaková Martina A "velmi propracované, velmi cenné - zpočátku zaznamenáváte různé interpretace symbolů, ale vůbec ji při konkrétních obrázcích nevyužíváte, proč? To je škoda. Více by to chtělo u obrázků - jak je v obrázku vytvářen prostor. U některých obráz postrádám zachycení konkrétních charakteristikých vývjových jevů." Heinischová Sandra A "dobrá práce, cenné" Jelínková Marie A "dobrá práce, cenné" Voščeková Hana A výborné Mildeová Michaela A "s výhradami - pozor na interpretace symbolu stromu u posl.obrázku, u obr. 3 nejde o pásovou perspektivu, ale o sklápění do půdorysu" Legerská Veronika A s drobnými výhradami Bednářová Zita A "byla konzultace, donese dva obrázky. zaměřujete se pouze na postavu, pak nevím zda rozumíte funkci a změnám ve vývoji zobrazování prostoru a užití barvy, jinak velmi zajímavá práce, zkuste mi dodat jeden obrázek s propracovaným prostorem a jeho interpretaci - vyznačení charakteristikých znaků apod." Novotná Marie A "ok po opravě, u obrázků chybí vyhledání charakteristických znaků vývoje DVP, zaměřte se na prostor, práci s barvou a postavou či objekty, postup dle mého zadání v ISu" Paluříková Monika A "s výhradami, opatrně s úsudkem týkajícího se extroverze - výrazné barvy mohou být typické pro toto období a dítě přesto může být introvert. Někdy nejde o to, jaké barvy používá, ale také jak je používá." Kandusová Eliška A "s výhradami, pletete si asi trochu rengenové vidění a sklápění u některých obr." Rybnikářová lenka A s výhradami Ruibarová Jana A s výhradami Mikulová Barbora A dobrý práce Hajná Markéta A dobrý práce Dvořáková Petra A "i po opravě s výhradami. - jedná se spíše o popis obrázků, chybí mi pojednání o tom, jak se v jednotlivých obrázcích tvoří prostor, barva apod. prosím doplňte popř. konzultujte" Kadlecová Andrea A po opravě - velmi zajímavý obr.3 - kdopak je to uvězněn v hradě - nezmiňujete postavu za oknem Mullerová Markéta A doplňte obr. Č. 3 nebo přijďte dovysvětlit Kadaňková Jana A "cenné, s výhradami - jinak chápete ""sklápění"", u obr. 3 je sklopená do půdorysu zahrada, všimněte si plotu a stromů kolem plotu nahoře, dále sklápění se objevuje např. u obr.4 - klády" Levová Veronika A "přijďte dovysvětlit např. obr. 3 - co je to sklápění a rengenové vidění, dále promyselt předposlední obr. - práce nesplňuje zadání - obrázky měly být ve formátu A4, podívejte se na zadání práce, přineste originální poslední obrázek, v práci není zřetelný." Faltýsková Martina "nesrovnalosti - obr2. vnímání prostoru podle velikostí koček?, obr. 3, obr5. Opravte nebo přijdte dovysvětlit" Marková Marta A ok přijďte si některé věci ujasnit Tománková Zdeňka "zdařile popisujete průběh kresby, ale chybí mi hlavní charakteristika (barva, protor, objekt), doplňte nebo přijďte dovysvětlit" Levíčková Milena A dobré Galetková Jana "dobré, jen doplňte hlubší pojednání o tom, jak je tvořen prostor-hloubka u obr. 3 - je to totiž velmi zajímavé, obr. 4 je obkreslený nebo kreslen podle předlohy, ale to nezmiňujete" Mullerová Hana A výborné Jilková Pavlína A s výhradami Bořutová Veronika přijďte dovysvětlit Horáková Petra "pěkné, osbažné popisy, dobrá práce, ale - přijďte dovysvětlit obr 1,2,3 - úplně nerozumím tomu, jak to myslíte" Svobodová Pavla 322683 A "ok, dovysvětlit" Černohubá Barbora A "zjistěte si více o vizuálním realismu - termín užíváte nesprávně. Jinak velmi zdařilá práce, některé věci by bylo třeba dovysvětlit, ale nepovinně: obr.1 - zkoušíte si dobře všímat, co na obrázku je, je dobré si všímat i co tam není - domeček nemá komín, nemá jak unikat kouř..to nás může vést k hypotézám: v domečku se netopí, je naopak plný kouře, nemá kudy unikat pára - přetlak, nedá se v něm topit atd atd., Domy obvykle vypadají jako obličeje,jaký obličej-výraz má tento dům? A takhle bychom mohli pokračovat.." Kolajová Barbora A "dobré, krásný obrázek nohatého pejska" Šolc Martin A s výhradami: např. chybí pojednání o prostoru a hloubce u obr. 4 a 5. Stránská Michaela A "ok po opravě - chybí obrázek, který by nějak zpracovával prostor, doplňte tento obrázek a jeho interpretaci - nemohu vám dát zápočet, když popisujete jen postavy. Popř. doplňte pojednání o prostoru u vašich obrázků" Kamenická Šárka A "po opravě slabý průměr. doporučuji konzultovat a doplnit: obr.1 - chybí věk dítěte, vysvětlit nadání, pojednat tvoření prostoru. Obr. 3 - popsat bravy na pozadí, pojednat tvorbu prostoru. Obr. 4 - nejedná se o o R-princip apod. Vice v celé práci doplnit charakteristické znaky ontogeneze DVP" Hermanová Anna A "i po opravě pouze jen popisujete a nezmiňujete, proč je hrad na kopci pěkně proveden, co to znamená? - nunto doplnit, jedná se spíše jen o popis obrázků, obr. 1až 3 chybí více o prostoru a barvách (ne popis ale interpretace),obr. 7 - chybí pojednání o tvorbě prostoru a hloubky. Proč je hrad na kopci pěkně vytvořený, podle vás, a co to znamená?" Nedělková Blanka A "výborné, jen drobné výhrady, ale velmi cenné - Interpretace Rosaline Davido jsou fajn, ale někdy až na škodu pro vás, stačí se jen dívat a přemýšlet, interpretační vyčtené poučky někdy brzdí" Procházková Klára A výborné Bodečková Dana A vynikající Dupalová Hana A s výhradami: obr.2 - a co ty vrány? A další Polášková Milena A vynikající Scheinarová Petra A dobré Petrová Renáta A "i po opravě s výhradami - i po opravě jste mi věci na obrázku jen popsala. To, že vás upozorním, že jsou objekty nakloněny doprava, nestačí jen napsat, ale je potřeba to interpretovat. velmi mě znepokojuje vaše interpretace obr. 5 - konzultace a přepracování práce nutné" Matysková Andrea A "nutno doplnit - obr.3 - vyskytují se tři objekty, proč píšete jen o dvou. Obr.4 - více o prostoru a vůbec o obrázku" Pavelková Alena A "velké výhrady skoro u všech obrázků, ale za snahu a za ten krásný portrét od Zbyňka, velmi autentické" Sekaninová Kristýna " znepokují mě vaše smělé interpretace, takto by se opravdu nemělo interpretačně pracovat. Přijďte na konzultaci, práci je třeba opravit" Miková Barbora A "s výhradami, např. ve věku 7 let již dítě kreslí to co vidí více než to co ví, pomalu, ale jistě." Komárková Jana A "po konzultaci, ale stále nic moc - velké výhrady, práci je třeba konzultovat a doplnit" Rejsová Jana A výborné Sýkorová Kamila A výborné Blahová Nikola A průměr Olbert Jan A průměr až slabší a s výhradami - chybí pojednání o protstoru apod. Doubková "doplnit - čmáranice - tak říkáme typickým grafickým projevům, kdy dítě ještě nekreslí objekty, pokud dítě ztvární vlasy - jsou to prostě čáry. Užíváte slovo čmáranice nesprávně, pozor na to. Postava nevystupuje z obrazu - tomuto nerozumím" Stránská Lenka322072 A "výborná práce - moc jste mě potěšila, umíte si všímat a dívat se" Habrdlová Nartina A výborná práce Úlehlová Olga A "výborná práce - skvělý obrázek s čerty, velmi šikovné děvče" Součková Lucie A dobrá práce Petra Blažek Luxová A "s velkými výhradami - chybí pojednání prostoru např. obr 4, dost povrchní interpretace obr. Č. 5 - je potřeba se více zamyslet a dívat" Boušková Helena opravdu velké nepřesnosti např. obr. 3 a 4. Smrčková Petra "velké nepřesnosti - např. u obrázku č. 5 jste se neobtěžovala mi napsat ani, kolik let dítěti je, 4 věty jsou opravdu velmi málo a moc toho neříkají" Straková Lenka S "bylo by třeba konzultovat, ale dobře, slabý průměr" Odehnalová Lucie práce neodpovídá upřesňujícímu zadání v Isu/viz Studijní materiály - obsahem měly být obrázky z 6 stádií vývoje. Dále práce nesplňuje další parametry zadání Kotoulková Andrea "opravdu velké nepřesnosti a velké výhrady, u všech obrázku kromě č. 1" Bučková Petra opravdu velké nepřesnosti Štípská Růžena "je mi líto, obrázky nejsou označeny čísly, je v tom zmatek, mají přeházené pořadí a nejsou ve formátu A4 podle zadání, což by mi asi tak vadilo nejmíň, ale já nemohu pátrat, který z obrázků odpovídá jaké interpretaci" Prudilová Monika A "cenné, i když občas nepřesnosti" Štrofová Svatava A "potěšující a cenné, občas trochu nepřesnosti, ale jdete na to dobře a jde vám to. Více by chtělo prostudovat tvorbu prostoru, prohlubování prostoru je zcela zásadní…u vás už také více k interpretaci barev apod." Reischlová Aneta nesrovnalosti ve všech obrázcích kromě č. 1