Předškolák A Předškolák B Předškolák C Věk – uveďte měsíc a rok narození Pohlaví chlapec - děvče chlapec - děvče chlapec - děvče Váš odhad matematických představ předškoláka podprůměrný – průměrný - nadprůměrný podprůměrný – průměrný - nadprůměrný podprůměrný – průměrný - nadprůměrný Na kterou stranu a ke kterému úkolu byl schopen dojít? (např. str. 3/úkol 2) Kolik minut byl schopen soustředěně pracovat? méně než 5 min. – méně než 10 min.- méně než 15 min. – více než 15 min. méně než 5 min. – méně než 10 min.- méně než 15 min. – více než 15 min. méně než 5 min. – méně než 10 min.- méně než 15 min. – více než 15 min. Zájem o práci bylo velmi obtížné motivovat jej k práci – po prvotním nezájmu pracoval s chutí – od počátku se pustil do práce s chutí bylo velmi obtížné motivovat jej k práci – po prvotním nezájmu pracoval s chutí – od počátku se pustil do práce s chutí bylo velmi obtížné motivovat jej k práci – po prvotním nezájmu pracoval s chutí – od počátku se pustil do práce s chutí Samostatnost nebyl schopen pracovat samostatně – částečně pracoval samostatně – pracoval samostatně nebyl schopen pracovat samostatně – částečně pracoval samostatně – pracoval samostatně nebyl schopen pracovat samostatně – částečně pracoval samostatně – pracoval samostatně Vnější projevy chování při práci vrtěl se – poposedával - jezdil rukou po stránce – vzdychal - odváděl pozornost od svého výkonu – okusoval tužku – odcházel od stolečku – plakal – zálibně si prohlížel svou práci – další:..................................................... ............................................................. vrtěl se – poposedával - jezdil rukou po stránce – vzdychal - odváděl pozornost od svého výkonu – okusoval tužku – odcházel od stolečku – plakal – zálibně si prohlížel svou práci - další:..................................................... ............................................................. vrtěl se – poposedával - jezdil rukou po stránce – vzdychal - odváděl pozornost od svého výkonu – okusoval tužku – odcházel od stolečku – plakal – zálibně si prohlížel svou práci - další:..................................................... ............................................................. Předškolák A Předškolák B Předškolák C Co předškolák ovládá? § vyjmenovat řadu čísel: do 5 - do 10 – do 20 – neumí vyjmenovat řadu čísel * umí napočítat počet prvků: do 5 – do 10 – do 20 – neumí napočítat počet prvků * chápe pojem „více“ – „méně“ * pozná číslice: do 3 – do 5 – do 10 – nepozná žádné číslice § vyjmenovat řadu čísel: do 5 - do 10 – do 20 – neumí vyjmenovat řadu čísel * umí napočítat počet prvků: do 5 – do 10 – do 20 – neumí napočítat počet prvků * chápe pojem „více“ – „méně“ * pozná číslice: do 3 – do 5 – do 10 – nepozná žádné číslice § vyjmenovat řadu čísel: do 5 - do 10 – do 20 – neumí vyjmenovat řadu čísel * umí napočítat počet prvků: do 5 – do 10 – do 20 – neumí napočítat počet prvků * chápe pojem „více“ – „méně“ * pozná číslice: do 3 – do 5 – do 10 – nepozná žádné číslice Potvrdil se váš odhad matematických představ předškoláka? Výsledek práce předškoláka odpovídá původnímu odhadu: zcela – částečně - vůbec Výsledek práce předškoláka odpovídá původnímu odhadu: zcela – částečně - vůbec Výsledek práce předškoláka odpovídá původnímu odhadu: zcela – částečně - vůbec Co Vás překvapilo?