JlÚ3a: EáôyiiiKa, a Tbi noňflCiiib cerórma co mhoh b 30onápK, nÓMHHinb, Tbi BCAb oôeinájia. Óňhza Ma.: Bot biííihtc, e mě c JThíom npHxó/nncH ryjtíÍTb, cneuÚTb, KaK OHá rOTÓBHT ypÓKH - Penopmep: A Tbi, JlH3a, páiBe 6á6yuiKC He noMoráciub? J1ľt3a: A KaK >kc ! Tlo yTpá\i xo»íý 3a mojiokóm. Penopmep: A cme mto? JlÚ3a: A eme? Hy, He 3Háto. Mne Beflb HCKorrra. Ká^biň geHb b iiikó-Jiy xo>Ký\ noTÓM Ha TáHUbi, dotóm jténato ypÓKH. 3HáeTe, ckójilko y Hac ypÓKOB?! Penopmep: Boj k;ik! BbixójwT, ôónbuie bccx 3aH3Tá tu? 4to Bbi Ha 3TO CKá*:eTe, Ojibra MBáHOBHa? Óňbza He.: Hy, Jlúae hchcto >KájioBarľbcn. y Heě Beflb HHKaKÚx 3a6ÓT hct, A bot y MeHri jiQii MHÓro: h no Mara3HHaM xofliÍTb, h KBapnípy yÔHpáTb, H OÔéfl rOTÓBHTb, OflHHM CJTÓBOM - BCě X03ÍÍHCTB0. f\'d CUJ,é' Jl H3a - CáMH BMJTHTe, CKÓJlbKO JjeJl! JliÍ3ci: Hy, ôáôyuiKa, nofifléM, a to 30onápK 3aKpÓK)T! Penopmep: Hy hto >k! Pa3peiniÍTe noĎJiaro/iapÚTLBac 3a 6ccé/iy. - Ha 3T0M, noporiíe paAHOcjiýuiaTejiH, 3aKáHHUBaeM Ham penopTá>k H3 CCMblí MBaiIÓBblX. OTBCTHTb Ha BOnpÓC, KTO ÔÓJIbUie BCeX 3áH3T b ceMbé, rfle oTéu, h MaTb paôÓTatoT, flcňcTBiÍTejibHO TpýrtHo. nonpd- ÔyHTC OTBéTHTb H3 3TOT BOnpÓC Ha ÓUbITC CBOétt CeMbH. Slovní zásoba k dialogu a cvičením a to 60. 1i.i1iľ BCCX SpHTbCfi, Spéiocb, ôpéeujbca ôýjiHH, -eň mri. č. isenpó, -á učíaua11>, Bcxaió, -eiiib 1:1.1111 par 1.. -áto, -áeuib (nocýny, nbi.nb) iii.i i n l>án. non rjiájuiTb, -á>Ky, -áfliiinb rOTÓBHTb, -bjik3, -BHIJib rOTÓBHTb Ofíéa ( v /k ii m ) ľOTÓBIITb VpÓKII ryjia'Tb, -sfio, -áeuib rtCIKýpCTBO, -a jeHCTBHTe.'IblIO ,K'..i:iti. Mai\uši >k >ká.io>ian.oi, -yrocb, -yeuibCH jaooia. bi jinak, nebo nejvíce ze všech holit se všední dny kbelík vstávat utírat (nádobí, prach) mýt podlahu žehlit připravovat, chystat vařit oběd (večeři) psát úkoly, připravovat sc do školy jít ven, chodit na procházku služba skutečně líčit se stěžovat si starost I Líza: Babičko, půjdeš dneska se mnou do zoologické zahrady? Vzpomínáš, slíbilas mi to! Olga Ivan.: Tak vidíte, ještě musím s Lížou chodit na procházky, dohlédnout, jak dělá úkoly -Reportér: A co ty, Lízo, pomáháš babičce? Uza: Jak by ne! Ráno chodím pro mléko. Reportér: A co ještě děláš? Uza: Co ještě? Nevím. Ale já nemám čas. Každý den jdu do školy, pak na taneční kroužek, pak dělám úkoly. A víte, kolik máme úkolů? Reportér: Tak takhle je to! Jak to vypadá, nejvíc práce máš ty? Co vy tomu říkáte, Olgo Ivanovno? Olga Ivan.: Líza si nemá nač stěžovat. Vždyť nemá žádné starosti. To já mám spoustu práce: chodit po obchodech, uklízet byt, vařit oběd - prostě celou domácnost, a navíc ještě Líza - však to sám vidíte, co mám práce. Líza: Tak babi, pojď už, nebo nám zoologickou zavřou! Reportér: Co se dá dělat. Dovolte, abych vám poděkoval za rozhovor. -Tím, milí posluchači, končíme naši reportáž o rodině Ivanovových. Odpovědět na otázku, kdo má nejvíc práce v rodině, kde jsou oba rodiče zaměstnáni, je opravdu těžké. Zkuste sami odpovědět na tuto otázku podle zkušeností vaší rodiny. ia;ia 11., -flain, -nauib, -/(ácT, -jja/rtÍM, -flamÍTe, -uajtýT Boupóc 3aim\ia n,or, -áiocb, -áeuibCH 3áHflT, -á, -o iap5Í (iva. -n 30onápK, -a HHor.iá Jieib, jiáry. jiá>Kemb, jiH>KeT, Jiídkcm, jisbKCTe, Jiáryr (cua 11.1 MblTbCH, MÓKDCb, MÓeiubca Mýcop, -a Mýcopmjii MamirfjK, -a HéKoraa Mhc iukiii |a. Béqero Eiwý Hé'iero iKá.noiia ihĽíi. oSemáTb, -áio, -áeuib ó