PhDr. Lenka Gajzlerová Òaktivní práce v hodině Òmax. absence 2x Éomluvit se e-mailem Évložit omluvenku do IS Évětší absence – individuální domluva Òodevzdání prací – recenze Ékaždá seminární skupina - složka s číslem skupiny a jménem vyučujícího Évše vkládat do této složky Éodevzdání do 16.12.2012 Ò Òrozsah Òcelkově 3 A4 Ò1. strana – název semináře, „recenze“, název filmu, jméno a příjmení studenta, učo, termín odevzdání, jméno cvičícího Ò2. a 3. str. – text recenze É1,5 řádkování, písmo Times New Romann, vel. 12., okraje 2,5 Ò Ònesmí chybět Ònázev filmu, jméno režiséra, rok prvního uvedení Ònámět, dle čeho byl film natočen É(zda dle skutečné události, nebo co bylo předlohou) Òvlastní názor Òzdroj (kině, TV, DVD, net) Épokud z netu, uvést odkaz Ònesmí chybět Ònázev filmu, jméno režiséra, rok prvního uvedení Ònámět, dle čeho byl film natočen É(zda dle skutečné události, nebo co bylo předlohou) Òvlastní názor Òzdroj (kině, TV, DVD, net) Òpokud z netu, uvést odkaz Òpodmínky Ò1 film max. 2x v seminární skupině Ònahlásit výběr filmu Òpokud film, který už mají 2 studenti – nutné zvolit jiný Òmůže být i zahraniční Òbudu vracet k přepracování Ò Òzkouška – souhrnná učivo z hodin i seminářů Éforma – scanovací testy Étermíny – budou v IS Òv hodinách – odkazy na semináře a obráceně Ò ÒPhDr. Lenka Gajzlerová Égajzlerova@ped.muni.cz Ékonzultační hodiny Ðstředa 14:50 - 15:35 Ðdále dle individuální domluvy ÒPovinná literatura: ÒPIPEKOVÁ, J. (ed.) Kapitoly ze speciální pedagogiky. 3., rozšířené a přepracované vydání. Brno: Paido, 2010. ISBN 978-80-7315-198-0. Ò ÒRámcový vzdělávací program pro základní vzdělávání: s přílohou upravující vzdělávání žáků s lehkým mentálním postižením. Edited by Jaroslav Jeřábek - Jan Tupý. Praha : Výzkumný ústav pedagogický v Praze, 2005. 126, 92 s. ISBN 8087000021. Ò ÒVyhláška č. 116/2011, kterou se mění vyhláška č. 72/2005 Sb., o poskytování poradenských služeb ve školách a školských poradenských zařízeních Ò ÒVyhláška č. 147/2011, kterou se mění vyhláška č. 73/2005 Sb., o vzdělávání dětí, žáků a studentů se speciálními vzdělávacími potřebami a dětí, žáků a studentů mimořádně nadaných Ò ÒCHVÁTALOVÁ, H. Jak se žije dětem s postižením. Praha: Portál, 2005. ISBN 80-7367-013-5 Ò ÒVÁGNEROVÁ, M. Psychopatologie pro pomáhající profese. Praha: Portál, 2004 Ò ÒRámcový vzdělávací program pro obor vzdělání základní škola speciální. Edited by Jaroslav Jeřábek - Jan Tupý. Praha: Výzkumný ústav pedagogický v Praze, 2008. 126, 110 s. ISBN 978-80-87000-25-0 Ò ÒZUCKOFF, M. Naia se smí narodit. Praha : Portál, 2004. ISBN 80-7178-827-9 Ò1. Speciální pedagogika - terminologie, předmět, cíle, klasifikace oboru... Ò2. Legislativa – vyhlášky 116/2011 a 147/2011 Ò3. Pedagogicko-psychologické poradenské služby Ò4. Speciálně-pedagogická diagnostika Ò5. Logopedie + Alternativní a augmentativní komunikace Ò6. Surdopedie Ò7. Mentální postižení Ò8. Tělesné postižení Ò9. Zrakové postižení Ò10. Etopedie - Poruchy chování Ò11. Specifické poruchy učení Ò12. Autismus Ò13. Terapie ve speciálně pedagogické péči vozik.gif slepec-piktogram.gif aeiou.jpg dyslexia.jpg alko.jpg 30580_b-foto.jpg mongo.jpg