KAPITOLA 3. Výchovné činnosti třídního učitele
![]() ![]() |
Cangelosi, J. Strategie řízení třídy. Praha: Portál, 1994. ISBN 80-7178-014-6. BLÍŽKOVSKÝ, B. et al. Příručka třídního učitele, 2. vyd. 1967. Krátká, J. - Střelec, S. In Pedagogický výzkum jako podpora současné školy. 1. vyd. Hradec Králové : Gaudeamus, 2008. od s. 729-736, 8 s. ISBN 978-80-7041-287-9. Marečku, podejte mi pero (1976, Oldřich Lipský) PODLAHOVÁ, L. První kroky učitele. 1. vyd. Praha: Triton, 2004. 224 s. ISBN 80-7254-474-8. SPILKOVÁ, V. Východiska vzdělávání učitelů primárních škol. In Pedagogika. 1996, č. 2, s. 135 – 146. SPOUSTA, V. Základní výchovné činnosti třídního učitele. Brno: MU, 1993. 80 s. ISBN 80-210-0552-1. Střelec, S. - Krátká, J. Podpora zdraví žáků prostřednictvím činností třídního učitele. In Řehulka, E.(ed.) Škola a zdraví pro 21.století 1 / School and health 21. Brno : Paido, 2005, ISBN 80-7315-119-7. od s. 184-192, 9 s. |