CVIČENÍ 3: ANALÝZA KONKURENCE PAMÁTEK Odevzdání do 28. 11. 2012 na IS Část a) Vyhledejte si maximum informací o zadaném objektu. Analyzujte konkurenceschopnosti tohoto objektu z hlediska cestovního ruchu, a to: · v okolí 20 km od objektu, v případě objektu lokálního významu, · v rámci kraje nebo České republiky v případě objektu regionálního či národního významu Nalezněte cca 20 konkurenčních objektů. U každého z nalezených konkurenčních objektů určete významnost na škále 1 až 5 (5 je nejlepší). Všechny objekty vyznačte v mapce. Objekt Jméno 1. Špilberk Hromková, Fialová 2. Aquapark Kohoutovice Labajová, Oherová 3. Cyklostezka Obřany-Bílovice 4. Avion Shopping Park Galusková 5. Olympia Krampotová, králíková 6. Palace cinemas Velký špalíček Homolová, Žákovská 7. BVV 8. Permonium Oslavany Hvězdová 9. Lanové centrum Brno Lesná Vysloužilová, Bernatová 10. Bojiště Slavkov u Brna Vodičková, Forbeský 11. Zámek Moravský Krumlov Buršíková 12. Hrad Veveří Králová, Jordánová 13. Brněnská přehrada Hristová, Veselíková 14. ZOO Brno Petřík, Roderová 15. Golfové hřiště Jinačovice Fiedlerová, Nedoma 16. Vila Tugendhat Synková, Pallichová 17. Hrad Bítov Jedličková, Žaloudková 18. Lázně Luhačovice Štíhlová, Vlková 19. Hrad Buchlov Vařachová, Brhelová 20. Židovská čtvrť a Bazilika sv. Prokopa, Třebíč Bálková, Brodecká 21. Zahrady a zámek, Kroměříž Trtek, Štiková 22. lednicko-valtický areál Dočekalová, Chloupek 23. Poutní kostel sv. Jana Nepomuckého na Zelené hoře 24. Telč – historické centrum Janků, Kyselá 25. Skiareál Nové Město na Moravě Budín, Dostálová Část b) Jste novým zaměstnancem hotelu v lokalitě, kde se nachází Váš zadaný objekt cestovního ruchu. Váš nadřízený Vám uložil úkol připravit nový atraktivní poznávací víkendový balíček pro hosty hotelu, aby se zvýšila návštěvnost hotelu. Požaduje od Vás kompletní přípravu! Pokuste se do lokality nalákat co nejvíce návštěvníků. 1. Charakteristiku regionu, kde se hotel nachází (zhodnocení přírodních a kulturně správních předpokladů nejbližšího regionu) máte zpracovanou z předchozího úkolu. 2. Připravit základní osnovu balíčku (inspirace www.pobytovebalicky.cz). Zamyslete se nad tím, zda jsou Vámi nabízené aktivity časově reálné. Pokud nabídnete málo nebo naopak příliš mnoho, hosté nebudou mít zájem. 3. Osnovu podrobně rozpracovat (pro provozovatele hotelu) – konkrétní datum, podrobný popis navštívených míst a objektů včetně otvírací doby, výše vstupného, způsob dopravy, další služby a speciální nabídky apod. 4. Stanovení ceny balíčku včetně informací, co je a co není v ceně.