Podzimní semestr 2013/2014 1.Struktura PP2, požadavky na ukončení předmětu 2.Rámcový vzdělávací program pro předškolní vzdělávání 3.Cíle a obsah vzdělávání (kompetence, vzdělávací oblasti, Bloomova taxonomie) 4.Hra jako základní prostředek vzdělávání (spontánní, řízené činnosti, částečně řízené činnosti) 5.Organizační formy vzdělávání dětí předškolního věku 6.Metody práce s dětmi, prožitkové učení (modelové situace) 7.Podmínky vzdělávání 8.Individualizace (typy inteligencí), heterogenní a homogenní skupiny 9.Spolupráce s rodiči, adaptace 10.Dokumentace školy, odborné časopisy 11.Vlastní hodnocení školy 12.Návaznost předškolního a základního vzdělávání -Přinést anotace přečtených publikací (ne stejných jako do KPV1) - přiložit je do portfolia -Záznam z pedagogické rady * -80% účast na seminářích -Vypracování seminární práce „Recenze článku v odborném periodiku“ (20.12.2013) * *Zjistit, jaké existují časopisy pro oblast předškolního vzdělávání (mateřské školy) a prostudovat jejich obsah, zaměření *Zjistit, zda existují webové stránky pro oblast předškolního vzdělávání *Nosit zápisy z praxí (deník praxe, hospitační záznamy) *Ofotit RVP PV – mít vždy s sebou *Poznámky z praxí, dotazy… řešit na seminářích (i z jiných předmětů – oborových didaktik) *Nahlédnout do plánování TVP, pořídit jeho kopii, včetně hodnocení *Pořídit 2 záznamy z hospitace (přetrvávající úkol z PPP1) *Navštívit pedagogickou radu (přetrvávající úkol z PPP1) *Alespoň jednou navštívit mateřskou školu v odpoledních hodinách (oběd, odpolední odpočinek…)