4. Systém kurikulárních dokumentů
Klíčová slova:
systém kutikulárních dokumentů, vzdělávací standardy, státní a školní úroveň, rámcové vzdělávací programy, školní vzdělávací programy
- Rámcový vzdělávací program pro základní vzdělávání. Praha: VÚP, 2005. s. 9-10, 12-13
- Rámcový vzdělávací program pro základní vzdělávání. Praha: VÚP, 2005. s. 18 - 19, 20-89 (na stranách 20-89 se seznamte s charakteristikou a cíli vzdělávacích oblastí - vždy cca 1 strana), 104 (Rámcový učební plán - rozdělení vzdělávacích oblastí do vzdělávacích oborů, nikoli hodinovou dotaci)
- Rámcový vzdělávací program pro základní vzdělávání s přílohou upravující vzdělávání žáků s lehkým mentálním postižením, Praha: VÚP, 2005. s. 122 - 126
Doporučené zdroje
BARTOŇOVÁ, M., VÍTKOVÁ, M. Strategie ve vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Brno: Paido, 2007. ISBN 978-80-7315-158-4.
LECHTA, V. (ed.) Základy inkluzivní pedagogiky. Dítě s postižením, narušením a ohrožením ve škole. Praha: Portál, 2010, s. 169-182. ISBN 978-80-7367-679-7.
PIPEKOVÁ, J. (ed.) Kapitoly ze speciální pedagogiky. 3. přepracované a rozšířené vydání: Paido, 2010. ISBN 978-80-7315-198-0.
Další zdroje
BARTOŇOVÁ, M. Teoretická východiska In BARTOŇOVÁ, M., PIPEKOVÁ, J. Manuál pro pedagogickou praxi. Teorie a praxe. Brno: MU, 2011, s. 103-134. ISBN 978-80-210-5439-4.
VÍTEK, J., VÍTKOVÁ, M. Teorie a praxe v edukaci, intervenci, terapii a psychosociální podpoře jedinců se zdravotním postižením se zaměřením na neurologická onemocnění. Brno: Paido, 2010, s. 215-222. ISBN 978-80-7315-210-9.
VÍTKOVÁ, M. Somatopedické aspekty. 2. rozšířené a přepracované vydání. Brno: Paido, 2006. ISBN 80-7315-134-0.
Elektronické zdroje