SEMINÁŘ K TEORII A METODICE VÝCHOVY Úkoly na 4. seminář (sudé skupiny) – 13. 11. 2013 A. Vytiskněte si a důkladně prostudujte text uložený ve studijních materiálech k předmětu v IS, složka semináře B. Pravdové, soubor Škola v přírodě. Dělejte si do textu poznámky, které vám pomohou při hledání odpovědí (a podpůrných argumentů) k těmto otázkám: a) Jaké bylo organizační zajištění školy v přírodě (materiální, personální)? b) Charakterizujte co nejvýstižněji konkrétní program školy v přírodě (cíle, úkoly, časový harmonogram). c) Pokuste se odvodit, jaký typ školy dívka navštěvovala. Své tvrzení doložte. d) Co usuzujete o žákyni? Odvoďte o ní z textu co nejvíce charakteristik. B. Přečtěte si text nazvaný Zápis z pedagogického deníku. Využijte své poznámky ze třetího semináře a prezentaci vloženou ve studijních materiálech a pokuste se zaznamenat svůj pokus o reflexi zachycené situace, tzn. navrhněte body 3 a 4 podle Korthagenova ALACT modelu reflexe. TENTO ÚKOL ODEVZDÁTE V PÍSEMNÉ PODOBĚ PŘÍMO NA SEMINÁŘI.