Individuální psychologie, přirozené, logické důsledky * ADLER, Alfred. Porozumění životu: úvod do individuální psychologie. Vyd. 1. Praha: Aurora, 1999, 158 s. ISBN 8085974762. * CANGELOSI, James S. Strategie řízení třídy: jak získat a udržet spolupráci žáků při výuce. Vyd. 4. Praha: Portál, 2006, 289 s. ISBN 8073671182. * DINKMEYER, Don C a Gary D MC KAY. Step: efektivní výchova krok za krokem: [program, který vám pomůže lépe rozumět svým dětem, vychovávat je k odpovědnosti, správně komunikovat, řešit konflikty]. 1. vyd. Praha: Portál, 1996, 143 s. ISBN 80-85282-92-5. * DREIKURS, Rudolf. Úvod do individuální psychologie. V Praze: Československá grafická Unie, 1937, 122 s. * DREIKURS, Rudolf a Loren GREY. Logické dôsledky: praktická príručka ako učiť deti a dospievajúcu mládež zodpovednému správaniu. 1. vyd. Nové Zámky: Psychprof, spol. s.r.o., 1997, 171 s. ISBN 80-967148-7-2. * DREIKURS, Rudolf a Vicki SOLTZ. Children: the challenge. New York: Plume, 1990, x, 335 s. ISBN 0452266556. * DREIKURS-FERGUSON, Eva. Adlerovská teorie: úvod do individuální psychologie. [1. vyd.]. Tišnov: Sursum, 1993, 49 s. * KOPŘIVA, Pavel. Respektovat a být respektován. 3. vyd. Bystřice pod Hostýnem: Spirála, 2008, 286 s. ISBN 9788090403000.