Náhradní úkol za semináře o efektivní komunikaci (5., 6., 12. a 13. 11.) 1. Projděte si poslední verzi prezentace, v níž je zpracované i téma efektivní komunikace. 2. K jednotlivým bodů doporučení pro efektivní komunikaci vymyslete konkrétní příklady dle svého oboru či aprobace, a to jak na situaci zadávání úkolu, tak výklad či vysvětlování. 3. Odpovězte na otázky: Jaké "celkové pohledy" by měl učitel žákům poskytovat na začátku každé hodiny? Proč to učitelé mnohdy nedělají? Náhradní úkol za semináře o percepčních stereotypech (21. 11 a 26. a 27. 11.) 1. Vyberte si jeden z percepčních stereotypů a doložte ho konkrétním příkladem ze školního prostředí. 2. Odpovězte na otázky z prezentace (slide 24). 3. Vysvětlete vliv dalších jevů na vnímání druhých (slide 25), buďte konkrétní. Náhradní úkol za semináře o reakcích na frustraci (10., 11, 17., 18. 12.) 1. Vyberte si dvě reakce a doložte je konkrétním příkladem ze školního prostředí. 2. Odpovězte na otázky z prezentace. Připomínám, že o náhradní úkol musíte mít zažádáno, a to včas.