GP3MP_LAZU Lektorské aktivity a zprostředkování umění podzim 2014 Vyučující: Mgr. Bc. Alice Stuchlíková, Ph.D. Při tvorbě aktivních listů máte čerpat zejména z oficiálních materiálů Státního zámku Dačice a Státního zámku Bučovice (oba ve správě Národního památkového ústavu), což Vám umožňuje nezatěžovat list zmínkami o literatuře a elektronických dokumentech, protože to později zmíním v mém doprovodném shrnujícím textu. Obrazový doprovod Vašich pedagogických úkolů mají tvořit Vaše fotografie (nebo vyučující), případně i kresby. Pokud jste na zámku, o kterém list zpracováváte, nebyla, můžete využít fotografie spolužačky, která Vám je k tomuto účelu poskytla, ale do tiráže tuto participaci určitě uveďte a to na samostatný řádek pod Autorku (Fotografie: Markéta Hořínková NEBO Fotografie: Markéta Podivínská a Blanka Turnhöferová NEBO Fotografie Markéta Podivínská, Blanka Turnhöferová a Veronika Marešová). Pokud v listu jsou fotky jak Vaše, tak i vypůjčené, uveďte se do řádku Fotografie také. Pořadí jmen v řádku Fotografie pak zvolte s ohledem na početní zastoupení fotek té které z Vás. Aktivní listy tvoříte dle zadání s myšlenkou na budoucí práci s nimi buď ve vile nebo ve škole. Předložky a spojky si převádějte na další řádek, nenechávejte je osamocené na konci řádků. Rozlišujte pomlčku (–) a spojovník (-). Spojovník se používá zejména na konci řádků při dělení slov. Dodržujte domluvené cílové skupiny, neměňte si je. TIRÁŽ A LOGA NA ÚPLNÝ ZÁVĚR AKTIVNÍHO LISTU: Zelené = fixní, žluté = na výběr nebo doplnění: NA KONEC DRUHÉ STRANY aktivního listu dejte: (tiráž: doplňte a vkopírujte bez nadpisového slova tiráž) Autorka aktivního listu: Nikola Březinová Fotografie: Markéta Hořínková NEBO Fotografie: Markéta Podivínská a Blanka Turnhöferová NEBO Fotografie: Markéta Podivínská, Blanka Turnhöferová a Veronika Marešová NEBO řádek Fotografie vůbec neuvádějte, pokud jsou fotografie v listu pouze Vaše Název: nějaký Váš vlastní, hravý a hlavně příznačně reflektující cílovou skupinu a téma listu, měl by figurovat ve výrazné podobě i na začátku listu na straně 1, nemusí být zdaleka stejný jako jméno zámku Inspirace: Státní zámek Dačice Cílová skupina: na středních školách jsou z hlediska Školského zákona žáci, nikoli studenti, proto u SŠ nepřepisujte na tomto řádku žáky na studenty, zde výčet všeho zadaného: žáci mateřských škol NEBO žáci 1. a 2. tříd základních škol NEBO žáci 3. až 5. tříd základních škol NEBO žáci 6. a 7. tříd základních škol a příslušných ročníků víceletých gymnázií NEBO žáci 8. a 9. tříd základních škol a příslušných ročníků víceletých gymnázií NEBO žáci 1. a 2. ročníků středních škol NEBO žáci 3. a 4. ročníků středních škol Aktivní list patří do série studentských prací vytvořených v rámci předmětu Lektorské aktivity a zprostředkování umění na katedře výtvarné výchovy Pedagogické fakulty Masarykovy univerzity v Brně v podzimním semestru roku 2014 (vyučující Alice Stuchlíková) a je výstupem z projektu Vzdělávací role Národního památkového ústavu: Edukace jako klíčový nástroj zkvalitnění péče o kulturní dědictví České republiky (DF12P01OOV014). Aktivní list byl vytvořen pro edukaci na zámku. NEBO Aktivní list byl vytvořen pro edukaci ve škole a předpokládá zapojení oficiálních propagačních materiálů zámku (např. webové stránky). (sebe i mne pište bez titulu) Řazení log (viz učební materiály) by mělo mít svou logiku podle důležitosti, co je nadřazené čemu, tzn. PdF spadá pod MU, logo projektu pod PdF neboli 1. = logo Masarykovy univerzity, 2. = logo Pedagogické fakulty, 3. = logo projektu Architektura jako iniciátorka animace, 4. = logo Národního památkového ústavu, 5. = logo projektu Památky nás baví). KONKRÉTNÍ TIRÁŽE připravené pro jednotlivé studentky a studenta k vykopírování: STÁTNÍ ZÁMEK BUČOVICE, aktivní list pro edukaci na zámku Autorka aktivního listu: Nikola Březinová Název: nějaký Váš vlastní, hravý a hlavně příznačně reflektující cílovou skupinu a téma listu, měl by figurovat ve výrazné podobě i na začátku listu na straně 1, nemusí být zdaleka stejný jako název zámku Inspirace: Státní zámek Bučovice Cílová skupina: žáci mateřských škol Aktivní list patří do série studentských prací vytvořených v rámci předmětu Lektorské aktivity a zprostředkování umění na katedře výtvarné výchovy Pedagogické fakulty Masarykovy univerzity v Brně v podzimním semestru roku 2014 (vyučující Alice Stuchlíková) a je výstupem z projektu Vzdělávací role Národního památkového ústavu: Edukace jako klíčový nástroj zkvalitnění péče o kulturní dědictví České republiky (DF12P01OOV014). Aktivní list byl vytvořen pro edukaci na zámku. Autorka aktivního listu: Katrin Pařízková Název: nějaký Váš vlastní, hravý a hlavně příznačně reflektující cílovou skupinu a téma listu, měl by figurovat ve výrazné podobě i na začátku listu na straně 1, nemusí být zdaleka stejný jako název zámku Inspirace: Státní zámek Bučovice Cílová skupina: žáci 1. a 2. tříd základních škol Aktivní list patří do série studentských prací vytvořených v rámci předmětu Lektorské aktivity a zprostředkování umění na katedře výtvarné výchovy Pedagogické fakulty Masarykovy univerzity v Brně v podzimním semestru roku 2014 (vyučující Alice Stuchlíková) a je výstupem z projektu Vzdělávací role Národního památkového ústavu: Edukace jako klíčový nástroj zkvalitnění péče o kulturní dědictví České republiky (DF12P01OOV014). Aktivní list byl vytvořen pro edukaci na zámku. Autorka aktivního listu: Martina Fridrichová Název: nějaký Váš vlastní, hravý a hlavně příznačně reflektující cílovou skupinu a téma listu, měl by figurovat ve výrazné podobě i na začátku listu na straně 1, nemusí být zdaleka stejný jako název zámku Inspirace: Státní zámek Bučovice Cílová skupina: žáci 3. až 5. tříd základních škol Aktivní list patří do série studentských prací vytvořených v rámci předmětu Lektorské aktivity a zprostředkování umění na katedře výtvarné výchovy Pedagogické fakulty Masarykovy univerzity v Brně v podzimním semestru roku 2014 (vyučující Alice Stuchlíková) a je výstupem z projektu Vzdělávací role Národního památkového ústavu: Edukace jako klíčový nástroj zkvalitnění péče o kulturní dědictví České republiky (DF12P01OOV014). Aktivní list byl vytvořen pro edukaci na zámku. Autor aktivního listu: František Topinka Název: nějaký Váš vlastní, hravý a hlavně příznačně reflektující cílovou skupinu a téma listu, měl by figurovat ve výrazné podobě i na začátku listu na straně 1, nemusí být zdaleka stejný jako název zámku Inspirace: Státní zámek Bučovice Cílová skupina: žáci 6. a 7. tříd základních škol a příslušných ročníků víceletých gymnázií Aktivní list patří do série studentských prací vytvořených v rámci předmětu Lektorské aktivity a zprostředkování umění na katedře výtvarné výchovy Pedagogické fakulty Masarykovy univerzity v Brně v podzimním semestru roku 2014 (vyučující Alice Stuchlíková) a je výstupem z projektu Vzdělávací role Národního památkového ústavu: Edukace jako klíčový nástroj zkvalitnění péče o kulturní dědictví České republiky (DF12P01OOV014). Aktivní list byl vytvořen pro edukaci na zámku. Autorka aktivního listu: Zuzana Matiovská Název: nějaký Váš vlastní, hravý a hlavně příznačně reflektující cílovou skupinu a téma listu, měl by figurovat ve výrazné podobě i na začátku listu na straně 1, nemusí být zdaleka stejný jako název zámku Inspirace: Státní zámek Bučovice Cílová skupina: žáci 8. a 9. tříd základních škol a příslušných ročníků víceletých gymnázií Aktivní list patří do série studentských prací vytvořených v rámci předmětu Lektorské aktivity a zprostředkování umění na katedře výtvarné výchovy Pedagogické fakulty Masarykovy univerzity v Brně v podzimním semestru roku 2014 (vyučující Alice Stuchlíková) a je výstupem z projektu Vzdělávací role Národního památkového ústavu: Edukace jako klíčový nástroj zkvalitnění péče o kulturní dědictví České republiky (DF12P01OOV014). Aktivní list byl vytvořen pro edukaci na zámku. Autorka aktivního listu: Veronika Marešová Název: nějaký Váš vlastní, hravý a hlavně příznačně reflektující cílovou skupinu a téma listu, měl by figurovat ve výrazné podobě i na začátku listu na straně 1, nemusí být zdaleka stejný jako název zámku Inspirace: Státní zámek Bučovice Cílová skupina: žáci 1. a 2. ročníků středních škol Aktivní list patří do série studentských prací vytvořených v rámci předmětu Lektorské aktivity a zprostředkování umění na katedře výtvarné výchovy Pedagogické fakulty Masarykovy univerzity v Brně v podzimním semestru roku 2014 (vyučující Alice Stuchlíková) a je výstupem z projektu Vzdělávací role Národního památkového ústavu: Edukace jako klíčový nástroj zkvalitnění péče o kulturní dědictví České republiky (DF12P01OOV014). Aktivní list byl vytvořen pro edukaci na zámku. Autorka aktivního listu: Markéta Hořínková Název: nějaký Váš vlastní, hravý a hlavně příznačně reflektující cílovou skupinu a téma listu, měl by figurovat ve výrazné podobě i na začátku listu na straně 1, nemusí být zdaleka stejný jako název zámku Inspirace: Státní zámek Bučovice Cílová skupina: žáci 3. a 4. ročníků středních škol Aktivní list patří do série studentských prací vytvořených v rámci předmětu Lektorské aktivity a zprostředkování umění na katedře výtvarné výchovy Pedagogické fakulty Masarykovy univerzity v Brně v podzimním semestru roku 2014 (vyučující Alice Stuchlíková) a je výstupem z projektu Vzdělávací role Národního památkového ústavu: Edukace jako klíčový nástroj zkvalitnění péče o kulturní dědictví České republiky (DF12P01OOV014). Aktivní list byl vytvořen pro edukaci na zámku. STÁTNÍ ZÁMEK BUČOVICE, aktivní list pro edukaci ve škole Autorka aktivního listu: Zuzana Matiovská Název: nějaký Váš vlastní, hravý a hlavně příznačně reflektující cílovou skupinu a téma listu, měl by figurovat ve výrazné podobě i na začátku listu na straně 1, nemusí být zdaleka stejný jako název zámku Inspirace: Státní zámek Bučovice Cílová skupina: žáci mateřských škol Aktivní list patří do série studentských prací vytvořených v rámci předmětu Lektorské aktivity a zprostředkování umění na katedře výtvarné výchovy Pedagogické fakulty Masarykovy univerzity v Brně v podzimním semestru roku 2014 (vyučující Alice Stuchlíková) a je výstupem z projektu Vzdělávací role Národního památkového ústavu: Edukace jako klíčový nástroj zkvalitnění péče o kulturní dědictví České republiky (DF12P01OOV014). Aktivní list byl vytvořen pro edukaci ve škole a předpokládá zapojení oficiálních propagačních materiálů zámku (např. webové stránky). Autorka aktivního listu: Nikola Březinová Název: nějaký Váš vlastní, hravý a hlavně příznačně reflektující cílovou skupinu a téma listu, měl by figurovat ve výrazné podobě i na začátku listu na straně 1, nemusí být zdaleka stejný jako název zámku Inspirace: Státní zámek Bučovice Cílová skupina: žáci 1. a 2. tříd základních škol Aktivní list patří do série studentských prací vytvořených v rámci předmětu Lektorské aktivity a zprostředkování umění na katedře výtvarné výchovy Pedagogické fakulty Masarykovy univerzity v Brně v podzimním semestru roku 2014 (vyučující Alice Stuchlíková) a je výstupem z projektu Vzdělávací role Národního památkového ústavu: Edukace jako klíčový nástroj zkvalitnění péče o kulturní dědictví České republiky (DF12P01OOV014). Aktivní list byl vytvořen pro edukaci ve škole a předpokládá zapojení oficiálních propagačních materiálů zámku (např. webové stránky). Autorka aktivního listu: Veronika Marešová Název: nějaký Váš vlastní, hravý a hlavně příznačně reflektující cílovou skupinu a téma listu, měl by figurovat ve výrazné podobě i na začátku listu na straně 1, nemusí být zdaleka stejný jako název zámku Inspirace: Státní zámek Bučovice Cílová skupina: žáci 3. až 5. tříd základních škol Aktivní list patří do série studentských prací vytvořených v rámci předmětu Lektorské aktivity a zprostředkování umění na katedře výtvarné výchovy Pedagogické fakulty Masarykovy univerzity v Brně v podzimním semestru roku 2014 (vyučující Alice Stuchlíková) a je výstupem z projektu Vzdělávací role Národního památkového ústavu: Edukace jako klíčový nástroj zkvalitnění péče o kulturní dědictví České republiky (DF12P01OOV014). Aktivní list byl vytvořen pro edukaci ve škole a předpokládá zapojení oficiálních propagačních materiálů zámku (např. webové stránky). Autorka aktivního listu: Markéta Hořínková Název: nějaký Váš vlastní, hravý a hlavně příznačně reflektující cílovou skupinu a téma listu, měl by figurovat ve výrazné podobě i na začátku listu na straně 1, nemusí být zdaleka stejný jako název zámku Inspirace: Státní zámek Bučovice Cílová skupina: žáci 6. a 7. tříd základních škol a příslušných ročníků víceletých gymnázií Aktivní list patří do série studentských prací vytvořených v rámci předmětu Lektorské aktivity a zprostředkování umění na katedře výtvarné výchovy Pedagogické fakulty Masarykovy univerzity v Brně v podzimním semestru roku 2014 (vyučující Alice Stuchlíková) a je výstupem z projektu Vzdělávací role Národního památkového ústavu: Edukace jako klíčový nástroj zkvalitnění péče o kulturní dědictví České republiky (DF12P01OOV014). Aktivní list byl vytvořen pro edukaci ve škole a předpokládá zapojení oficiálních propagačních materiálů zámku (např. webové stránky). Autorka aktivního listu: Katrin Pařízková Název: nějaký Váš vlastní, hravý a hlavně příznačně reflektující cílovou skupinu a téma listu, měl by figurovat ve výrazné podobě i na začátku listu na straně 1, nemusí být zdaleka stejný jako název zámku Inspirace: Státní zámek Bučovice Cílová skupina: žáci 8. a 9. tříd základních škol a příslušných ročníků víceletých gymnázií Aktivní list patří do série studentských prací vytvořených v rámci předmětu Lektorské aktivity a zprostředkování umění na katedře výtvarné výchovy Pedagogické fakulty Masarykovy univerzity v Brně v podzimním semestru roku 2014 (vyučující Alice Stuchlíková) a je výstupem z projektu Vzdělávací role Národního památkového ústavu: Edukace jako klíčový nástroj zkvalitnění péče o kulturní dědictví České republiky (DF12P01OOV014). Aktivní list byl vytvořen pro edukaci ve škole a předpokládá zapojení oficiálních propagačních materiálů zámku (např. webové stránky). Autorka aktivního listu: Martina Fridrichová Název: nějaký Váš vlastní, hravý a hlavně příznačně reflektující cílovou skupinu a téma listu, měl by figurovat ve výrazné podobě i na začátku listu na straně 1, nemusí být zdaleka stejný jako název zámku Inspirace: Státní zámek Bučovice Cílová skupina: žáci 1. a 2. ročníků středních škol Aktivní list patří do série studentských prací vytvořených v rámci předmětu Lektorské aktivity a zprostředkování umění na katedře výtvarné výchovy Pedagogické fakulty Masarykovy univerzity v Brně v podzimním semestru roku 2014 (vyučující Alice Stuchlíková) a je výstupem z projektu Vzdělávací role Národního památkového ústavu: Edukace jako klíčový nástroj zkvalitnění péče o kulturní dědictví České republiky (DF12P01OOV014). Aktivní list byl vytvořen pro edukaci ve škole a předpokládá zapojení oficiálních propagačních materiálů zámku (např. webové stránky). Autor aktivního listu: František Topinka Název: nějaký Váš vlastní, hravý a hlavně příznačně reflektující cílovou skupinu a téma listu, měl by figurovat ve výrazné podobě i na začátku listu na straně 1, nemusí být zdaleka stejný jako název zámku Inspirace: Státní zámek Bučovice Cílová skupina: žáci 3. a 4. ročníků středních škol Aktivní list patří do série studentských prací vytvořených v rámci předmětu Lektorské aktivity a zprostředkování umění na katedře výtvarné výchovy Pedagogické fakulty Masarykovy univerzity v Brně v podzimním semestru roku 2014 (vyučující Alice Stuchlíková) a je výstupem z projektu Vzdělávací role Národního památkového ústavu: Edukace jako klíčový nástroj zkvalitnění péče o kulturní dědictví České republiky (DF12P01OOV014). Aktivní list byl vytvořen pro edukaci ve škole a předpokládá zapojení oficiálních propagačních materiálů zámku (např. webové stránky). STÁTNÍ ZÁMEK DAČICE, aktivní list pro edukaci na zámku Autorka aktivního listu: Markéta Podivínská Název: nějaký Váš vlastní, hravý a hlavně příznačně reflektující cílovou skupinu a téma listu, měl by figurovat ve výrazné podobě i na začátku listu na straně 1, nemusí být zdaleka stejný jako název zámku Inspirace: Státní zámek Dačice Cílová skupina: žáci mateřských škol Aktivní list patří do série studentských prací vytvořených v rámci předmětu Lektorské aktivity a zprostředkování umění na katedře výtvarné výchovy Pedagogické fakulty Masarykovy univerzity v Brně v podzimním semestru roku 2014 (vyučující Alice Stuchlíková) a je výstupem z projektu Vzdělávací role Národního památkového ústavu: Edukace jako klíčový nástroj zkvalitnění péče o kulturní dědictví České republiky (DF12P01OOV014). Aktivní list byl vytvořen pro edukaci na zámku. Autorka aktivního listu: Dominika Pýchová Název: nějaký Váš vlastní, hravý a hlavně příznačně reflektující cílovou skupinu a téma listu, měl by figurovat ve výrazné podobě i na začátku listu na straně 1, nemusí být zdaleka stejný jako název zámku Inspirace: Státní zámek Dačice Cílová skupina: žáci 1. a 2. tříd základních škol Aktivní list patří do série studentských prací vytvořených v rámci předmětu Lektorské aktivity a zprostředkování umění na katedře výtvarné výchovy Pedagogické fakulty Masarykovy univerzity v Brně v podzimním semestru roku 2014 (vyučující Alice Stuchlíková) a je výstupem z projektu Vzdělávací role Národního památkového ústavu: Edukace jako klíčový nástroj zkvalitnění péče o kulturní dědictví České republiky (DF12P01OOV014). Aktivní list byl vytvořen pro edukaci na zámku. Autorka aktivního listu: Šárka Šedivá Název: nějaký Váš vlastní, hravý a hlavně příznačně reflektující cílovou skupinu a téma listu, měl by figurovat ve výrazné podobě i na začátku listu na straně 1, nemusí být zdaleka stejný jako název zámku Inspirace: Státní zámek Dačice Cílová skupina: žáci 3. až 5. tříd základních škol Aktivní list patří do série studentských prací vytvořených v rámci předmětu Lektorské aktivity a zprostředkování umění na katedře výtvarné výchovy Pedagogické fakulty Masarykovy univerzity v Brně v podzimním semestru roku 2014 (vyučující Alice Stuchlíková) a je výstupem z projektu Vzdělávací role Národního památkového ústavu: Edukace jako klíčový nástroj zkvalitnění péče o kulturní dědictví České republiky (DF12P01OOV014). Aktivní list byl vytvořen pro edukaci na zámku. Autorka aktivního listu: Blanka Turnhöferová Název: nějaký Váš vlastní, hravý a hlavně příznačně reflektující cílovou skupinu a téma listu, měl by figurovat ve výrazné podobě i na začátku listu na straně 1, nemusí být zdaleka stejný jako název zámku Inspirace: Státní zámek Dačice Cílová skupina: žáci 6. a 7. tříd základních škol a příslušných ročníků víceletých gymnázií Aktivní list patří do série studentských prací vytvořených v rámci předmětu Lektorské aktivity a zprostředkování umění na katedře výtvarné výchovy Pedagogické fakulty Masarykovy univerzity v Brně v podzimním semestru roku 2014 (vyučující Alice Stuchlíková) a je výstupem z projektu Vzdělávací role Národního památkového ústavu: Edukace jako klíčový nástroj zkvalitnění péče o kulturní dědictví České republiky (DF12P01OOV014). Aktivní list byl vytvořen pro edukaci na zámku. Autorka aktivního listu: Karolína Prokšová Název: nějaký Váš vlastní, hravý a hlavně příznačně reflektující cílovou skupinu a téma listu, měl by figurovat ve výrazné podobě i na začátku listu na straně 1, nemusí být zdaleka stejný jako název zámku Inspirace: Státní zámek Dačice Cílová skupina: žáci 8. a 9. tříd základních škol a příslušných ročníků víceletých gymnázií Aktivní list patří do série studentských prací vytvořených v rámci předmětu Lektorské aktivity a zprostředkování umění na katedře výtvarné výchovy Pedagogické fakulty Masarykovy univerzity v Brně v podzimním semestru roku 2014 (vyučující Alice Stuchlíková) a je výstupem z projektu Vzdělávací role Národního památkového ústavu: Edukace jako klíčový nástroj zkvalitnění péče o kulturní dědictví České republiky (DF12P01OOV014). Aktivní list byl vytvořen pro edukaci na zámku. Autorka aktivního listu: Eliška Šarounová Název: nějaký Váš vlastní, hravý a hlavně příznačně reflektující cílovou skupinu a téma listu, měl by figurovat ve výrazné podobě i na začátku listu na straně 1, nemusí být zdaleka stejný jako název zámku Inspirace: Státní zámek Dačice Cílová skupina: žáci 1. a 2. ročníků středních škol Aktivní list patří do série studentských prací vytvořených v rámci předmětu Lektorské aktivity a zprostředkování umění na katedře výtvarné výchovy Pedagogické fakulty Masarykovy univerzity v Brně v podzimním semestru roku 2014 (vyučující Alice Stuchlíková) a je výstupem z projektu Vzdělávací role Národního památkového ústavu: Edukace jako klíčový nástroj zkvalitnění péče o kulturní dědictví České republiky (DF12P01OOV014). Aktivní list byl vytvořen pro edukaci na zámku. Autorka aktivního listu: Lucie Hůlková Název: nějaký Váš vlastní, hravý a hlavně příznačně reflektující cílovou skupinu a téma listu, měl by figurovat ve výrazné podobě i na začátku listu na straně 1, nemusí být zdaleka stejný jako název zámku Inspirace: Státní zámek Dačice Cílová skupina: žáci 3. a 4. ročníků středních škol Aktivní list patří do série studentských prací vytvořených v rámci předmětu Lektorské aktivity a zprostředkování umění na katedře výtvarné výchovy Pedagogické fakulty Masarykovy univerzity v Brně v podzimním semestru roku 2014 (vyučující Alice Stuchlíková) a je výstupem z projektu Vzdělávací role Národního památkového ústavu: Edukace jako klíčový nástroj zkvalitnění péče o kulturní dědictví České republiky (DF12P01OOV014). Aktivní list byl vytvořen pro edukaci na zámku. STÁTNÍ ZÁMEK DAČICE, aktivní list pro edukaci ve škole Autorka aktivního listu: Eliška Šarounová Název: nějaký Váš vlastní, hravý a hlavně příznačně reflektující cílovou skupinu a téma listu, měl by figurovat ve výrazné podobě i na začátku listu na straně 1, nemusí být zdaleka stejný jako název zámku Inspirace: Státní zámek Dačice Cílová skupina: žáci mateřských škol Aktivní list patří do série studentských prací vytvořených v rámci předmětu Lektorské aktivity a zprostředkování umění na katedře výtvarné výchovy Pedagogické fakulty Masarykovy univerzity v Brně v podzimním semestru roku 2014 (vyučující Alice Stuchlíková) a je výstupem z projektu Vzdělávací role Národního památkového ústavu: Edukace jako klíčový nástroj zkvalitnění péče o kulturní dědictví České republiky (DF12P01OOV014). Aktivní list byl vytvořen pro edukaci ve škole a předpokládá zapojení oficiálních propagačních materiálů zámku (např. webové stránky). Autorka aktivního listu: Šárka Šedivá Název: nějaký Váš vlastní, hravý a hlavně příznačně reflektující cílovou skupinu a téma listu, měl by figurovat ve výrazné podobě i na začátku listu na straně 1, nemusí být zdaleka stejný jako název zámku Inspirace: Státní zámek Dačice Cílová skupina: žáci 1. a 2. tříd základních škol Aktivní list patří do série studentských prací vytvořených v rámci předmětu Lektorské aktivity a zprostředkování umění na katedře výtvarné výchovy Pedagogické fakulty Masarykovy univerzity v Brně v podzimním semestru roku 2014 (vyučující Alice Stuchlíková) a je výstupem z projektu Vzdělávací role Národního památkového ústavu: Edukace jako klíčový nástroj zkvalitnění péče o kulturní dědictví České republiky (DF12P01OOV014). Aktivní list byl vytvořen pro edukaci ve škole a předpokládá zapojení oficiálních propagačních materiálů zámku (např. webové stránky). Autorka aktivního listu: Lucie Hůlková Název: nějaký Váš vlastní, hravý a hlavně příznačně reflektující cílovou skupinu a téma listu, měl by figurovat ve výrazné podobě i na začátku listu na straně 1, nemusí být zdaleka stejný jako název zámku Inspirace: Státní zámek Dačice Cílová skupina: žáci 3. až 5. tříd základních škol Aktivní list patří do série studentských prací vytvořených v rámci předmětu Lektorské aktivity a zprostředkování umění na katedře výtvarné výchovy Pedagogické fakulty Masarykovy univerzity v Brně v podzimním semestru roku 2014 (vyučující Alice Stuchlíková) a je výstupem z projektu Vzdělávací role Národního památkového ústavu: Edukace jako klíčový nástroj zkvalitnění péče o kulturní dědictví České republiky (DF12P01OOV014). Aktivní list byl vytvořen pro edukaci ve škole a předpokládá zapojení oficiálních propagačních materiálů zámku (např. webové stránky). Autorka aktivního listu: Dominika Pýchová Název: nějaký Váš vlastní, hravý a hlavně příznačně reflektující cílovou skupinu a téma listu, měl by figurovat ve výrazné podobě i na začátku listu na straně 1, nemusí být zdaleka stejný jako název zámku Inspirace: Státní zámek Dačice Cílová skupina: žáci 6. a 7. tříd základních škol a příslušných ročníků víceletých gymnázií Aktivní list patří do série studentských prací vytvořených v rámci předmětu Lektorské aktivity a zprostředkování umění na katedře výtvarné výchovy Pedagogické fakulty Masarykovy univerzity v Brně v podzimním semestru roku 2014 (vyučující Alice Stuchlíková) a je výstupem z projektu Vzdělávací role Národního památkového ústavu: Edukace jako klíčový nástroj zkvalitnění péče o kulturní dědictví České republiky (DF12P01OOV014). Aktivní list byl vytvořen pro edukaci ve škole a předpokládá zapojení oficiálních propagačních materiálů zámku (např. webové stránky). Autorka aktivního listu: Markéta Podivínská Název: nějaký Váš vlastní, hravý a hlavně příznačně reflektující cílovou skupinu a téma listu, měl by figurovat ve výrazné podobě i na začátku listu na straně 1, nemusí být zdaleka stejný jako název zámku Inspirace: Státní zámek Dačice Cílová skupina: žáci 8. a 9. tříd základních škol a příslušných ročníků víceletých gymnázií Aktivní list patří do série studentských prací vytvořených v rámci předmětu Lektorské aktivity a zprostředkování umění na katedře výtvarné výchovy Pedagogické fakulty Masarykovy univerzity v Brně v podzimním semestru roku 2014 (vyučující Alice Stuchlíková) a je výstupem z projektu Vzdělávací role Národního památkového ústavu: Edukace jako klíčový nástroj zkvalitnění péče o kulturní dědictví České republiky (DF12P01OOV014). Aktivní list byl vytvořen pro edukaci ve škole a předpokládá zapojení oficiálních propagačních materiálů zámku (např. webové stránky). Autorka aktivního listu: Blanka Turnhöferová Název: nějaký Váš vlastní, hravý a hlavně příznačně reflektující cílovou skupinu a téma listu, měl by figurovat ve výrazné podobě i na začátku listu na straně 1, nemusí být zdaleka stejný jako název zámku Inspirace: Státní zámek Dačice Cílová skupina: žáci 1. a 2. ročníků středních škol Aktivní list patří do série studentských prací vytvořených v rámci předmětu Lektorské aktivity a zprostředkování umění na katedře výtvarné výchovy Pedagogické fakulty Masarykovy univerzity v Brně v podzimním semestru roku 2014 (vyučující Alice Stuchlíková) a je výstupem z projektu Vzdělávací role Národního památkového ústavu: Edukace jako klíčový nástroj zkvalitnění péče o kulturní dědictví České republiky (DF12P01OOV014). Aktivní list byl vytvořen pro edukaci ve škole a předpokládá zapojení oficiálních propagačních materiálů zámku (např. webové stránky). Autorka aktivního listu: Karolína Prokšová Název: nějaký Váš vlastní, hravý a hlavně příznačně reflektující cílovou skupinu a téma listu, měl by figurovat ve výrazné podobě i na začátku listu na straně 1, nemusí být zdaleka stejný jako název zámku Inspirace: Státní zámek Dačice Cílová skupina: žáci 3. a 4. ročníků středních škol Aktivní list patří do série studentských prací vytvořených v rámci předmětu Lektorské aktivity a zprostředkování umění na katedře výtvarné výchovy Pedagogické fakulty Masarykovy univerzity v Brně v podzimním semestru roku 2014 (vyučující Alice Stuchlíková) a je výstupem z projektu Vzdělávací role Národního památkového ústavu: Edukace jako klíčový nástroj zkvalitnění péče o kulturní dědictví České republiky (DF12P01OOV014). Aktivní list byl vytvořen pro edukaci ve škole a předpokládá zapojení oficiálních propagačních materiálů zámku (např. webové stránky).