Zamyslete se nad následujícími otázkami: I. fáze • Na co chcqme upozornit? • Koho chceme upozornit? • Jak docílit toho, aby upozornění bylo co nejefektivnější? II. fáze • Proč to je takový problém? • Proč je nutné to řešit? • Co je nutné ke zlepšení? • Jak dlouho by to trvalo? • Kolik by to stálo? • Kolik lidí by potřebovali ke změně? • Jak by se dalo ušetřit? • Co by to znamenalo pro mě? Pro fakultu? Pro ostatní? • K čemu všemu by to mělo sloužit? III. fáze • Jakou formu (scénka, prezentace, klip, plakát, píseň atd.) reklamy použijeme, abychom zaujali? • Má propagace pobavit nebo šokovat? • Na co chceme svou reklamou upozornit a proč? • Pro koho je reklama určena, koho má upozornit? • Název, slogany reklamy...aby byly co nejefektivnější. • Pracovat s veškerým dostupným materiálem, který máme k dispozici. • Angažovat spolužáky. ... A VĚZTE, ŽE KREATIVITĚ SE MEZE NEKLADOU !!! :) 7- rht —4 ry^^^J-y^y cJ^ksfy 2 z. fi2£ W n" V / - 10 V ÍCĚ \/0L*/í fiO ' elfy (^00 í: - :■■ ' > ř /X Celkem máš tři hlasy v podobě čárek \á Nejen podle vyplněné tabulky, ale i podle vlastního uvážení, hlasuj, který z problémů se tii zda byt nejbllžšř a jehož řešení by tě bavilo vymyslet. Celkem máš tři hlasy v podobě čárek, které zapiš do tabulkv Může? dát v^h™, tr, k jednomu problému nebo je rozdělit mezi více problémů Y SeČféte hlaSy U kaŽdéh° Problému a nahtóte vítězný kreativní aemokraticj skcia via pro inu O Zapište do tabulky vámi navrhnuté problémy. O Společně se zamyslete a k problémům přiřadte číslici, která značí vliv problému na danou oblast (1 - vliv nejmenší, 4 - vliv největší). O Nebojte se obhajovat svá rozhodnutí a případně nesouhlasit s názorem druhého. O Sloupečku Volba si nevšímejte! r Problémy Vliv na mezilidské vztahy Vliv na životní prostředí Vliv na volný čas Vliv na bezpečí Volba Příklad Lidé vypouštějí odpad do rybníka 1 Nemůžeme tam chodit s kál íx>šem;i Jsou tatTi mrlvé ryby a voda smrdí 2 : Nemůžeme !>e ; koupní v rybníce 3 Můžeme.chytit třeba, infekci _,-——--LC-- J / :-5