Práce s dítětem v riziku/s problémy/poruchou chování v rámci třídy/školy
Poradenství v rámci škol hlavního vzdělávacího proudu
Komunikace
Spolupráce s rodiči
Intervenční strategie v rámci třídy
POUŽITÉ ZDROJE
VOJTOVÁ, V. Inkluzivní vzdělávání žáků v riziku a s poruchami chování jako perspektiva kvality života v dospělosti. 1.vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2010. 330 s. ISBN 978-80-210-5159-1.
KINDL – BEILFUSS, C., Umění ptát se v koučování, poradenství a systemické terapii. Praha: Portál, 2012. ISBN 978-80-262-0089-5
MIKULAŠTÍK, M. Komunikační dovednosti v praxi. 2., dopl. a přeprac. vyd. Praha: Grada, 2010. ISBN 978-80-247-2339-6
PETERS–KUHLINGER, G., FRIEDEL, J., Komunikační a jiné "měkké" dovednosti. Praha: Grada, 2007. ISBN 978-80-247-2145-3
VOJTOVÁ, Věra. Úvod do etopedie: texty k distančnímu vzdělávání. Brno: Paido, 2008, 127 s. ISBN 978-80-7315-166-9.
REITMAYEROVÁ, Eva a Věra BROUMOVÁ. Cílená zpětná vazba: metody pro vedoucí skupin a učitele. Vydání třetí. Praha: Portál, 2015, 173 stran. ISBN 978-80-262-0988-1.