Inkluzivní vzdělávání jedinců s poruchami chování

Strukturované hodnocení chování

Speciálně pedagogická diagnostika

Strukturované hodnocení problému

Koncept 3P

Informovaná intervence

Chyba: Odkazovaný objekt neexistuje nebo nemáte právo jej číst.
https://is.muni.cz/el/1441/podzim2015/SPSMP_IPCH/um/img-150120133121.pdf
Chyba: Odkazovaný objekt neexistuje nebo nemáte právo jej číst.
https://is.muni.cz/el/1441/podzim2015/SPSMP_IPCH/um/Specifika_intervence_clanek.pdf
  1. ELLIOT, J., M., PLACE. Dítě v nesnázích: prevence, příčiny, terapie. 1. vyd. Praha: Grada, 2002, 206 s. ISBN 80-247-0182-0.
  2. VOJTOVÁ, V. - K. ČERVENKA et al. Edukační potřeby dětí v riziku a s poruchami chování. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2012. ISBN 978-80-210-6134-7.
  3. VOJTOVÁ, V. Porucha chování u dětí jako potřeba podpory a intervence. In Vojtová, V. - Červenka, K. et al. Edukační potřeby dětí v riziku a s poruchami chování. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2012. ISBN 978-80-210-6134-7.
  4. VOJTOVÁ, V. - K. ČERVENKA. Potřeba jako zdroj edukačních strategií u dětí s problémy v chování nebo s poruchami chování. In Vojtová, V. - Červenka, K. et al. Edukační potřeby dětí v riziku a s poruchami chování. 1. vyd. Brno: Masarykova univerzita, 2012. ISBN 978-80-210-6134-7.