Vedení případu v poradenství a intervenci 2 3 4 Òa) je? není? Òb) A,B,C – spouštěč, chování, důsledek Ò 5 Spouštěč A Chování a jeho projevy B Následek Chování C Co Kdo, kdy Jak Co se dělo pak Zisk, ztráta Zapomenutý úkol Lež, vyhýbání se odpovědnosti Zatloukání před rodiči Útěk z domu Záškoláctví Násilí od spolužáka Záškoláctví Účast na rvačkách Nuda, vazba na děti na ulici, uzavřenost Agresivní modely chování…. > 6 Bariéry Vzorce Schopnosti Dovednosti Kompetence Kontext osobnostní > > Kontext situační Kontext sociální 7 emoce, socializace, kognice a 8 Specific Measurable Achievable Relevant Time-limited Specifické Měřitelné Akceptovatelné Relevantní Termínované SPS_Význam SMART – tabulku vytvořit ve skupině a) pro cíle, b) pro intervenci