SEMINÁŘ K TEORII A METODICE VÝCHOVY – 6 1. Které výukové metody (vycházejte ze svých zkušeností v roli žáka či studenta) napomáhají k rozvoji klíčových kompetencí nejméně? 2. Popište různé metody hodnocení, které uplatňovali vaši učitelé. Uveďte, jaká pozitiva a negativa, podle vašeho názoru, tyto metody měly. 3. Pokuste se navrhnout způsob, jímž učitel může „měřit“, zda žák naplnil konkrétní kompetenci. Uveďte konkrétní příklad. 4. Jak může podle vašeho názoru klima školní třídy ovlivňovat rozvoj klíčových kompetencí žáků? Úkol na 7. seminář Nastudujte si na webu rvp.cz tento článek http://clanky.rvp.cz/clanek/k/z/6051/KLIMA-VE-TRIDE.html/ a připravte si odpověď na otázku, jakým způsobem, může učitel/pedagog ovlivňovat klima školní třídy. SEMINÁŘ K TEORII A METODICE VÝCHOVY – 6 1. Které výukové metody (vycházejte ze svých zkušeností v roli žáka či studenta) napomáhají k rozvoji klíčových kompetencí nejméně? 2. Popište různé metody hodnocení, které uplatňovali vaši učitelé. Uveďte, jaká pozitiva a negativa, podle vašeho názoru, tyto metody měly. 3. Pokuste se navrhnout způsob, jímž učitel může „měřit“, zda žák naplnil konkrétní kompetenci. Uveďte konkrétní příklad. 4. Jak může podle vašeho názoru klima školní třídy ovlivňovat rozvoj klíčových kompetencí žáků? Úkol na 7. seminář Nastudujte si na webu rvp.cz tento článek http://clanky.rvp.cz/clanek/k/z/6051/KLIMA-VE-TRIDE.html/ a připravte si odpověď na otázku, jakým způsobem, může učitel/pedagog ovlivňovat klima školní třídy.