Skip to top bar
Skip to header
Skip to application menu
Skip to content
Skip to footer
CS
>
Files
>
Study Materials
>
Study materials posted under the course PdF:
SZ7BK_MET1
>
Learning Materials
>
6_Výzkumná_zpráva
>
Jak psát QL studii
>
Ukázky QL výzkumných studií
PdF:SZ7BK_MET1 Introduction to educational methodology
Files
Documents
Official notice board
Study Materials
More
Files
Documents
Official notice board
Study Materials
Name
Posted by
Uploaded/Created
Rights
Ukázky QL výzkumných studií
59563131
/6
Vlčková, K.
10/10/2015
Folders
Files
Bradova2012_zasedaci_poradek_QL_cenaCAPV2013.pdf
Bradova2012_zasedaci_poradek_QL_cenaCAPV2013.txt
Bradova2012_zasedaci_poradek_QL_cenaCAPV2013.pdf
Vlčková, K.
10/10/2015
Pražská skupina školní etnografie - Typy žáků
http_kps_pedf_cuni_cz_etnografie_obsah.html
Vlčková, K.
10/10/2015
PSSE2001_co_se_v_mladi_naucis_Zprava_z_QL_entograf_vyzkumu_cenaMSMT.pdf
PSSE2001_co_se_v_mladi_naucis_Zprava_z_QL_entograf_vyzkumu_cenaMSMT.txt
PSSE2001_co_se_v_mladi_naucis_Zprava_z_QL_entograf_vyzkumu_cenaMSMT.pdf
Vlčková, K.
10/10/2015
Salamounova2013_gestika_zaku_QL_cenaCAPV2013.pdf
Salamounova2013_gestika_zaku_QL_cenaCAPV2013.txt
Salamounova2013_gestika_zaku_QL_cenaCAPV2013.pdf
Vlčková, K.
10/10/2015
Sedova2011_mocenske_konstelace_QL_cenaCAPV.pdf
Sedova2011_mocenske_konstelace_QL_cenaCAPV.txt
Sedova2011_mocenske_konstelace_QL_cenaCAPV.pdf
Vlčková, K.
10/10/2015
go to course SZ7BK_MET1 Introduction to educational methodology
Co je jinak
přidání souboru
Soubor nebo složku lze nahrát pomocí tlačítka
Přidat
.
Co je jinak
další operace se soubory
Podrobnosti lze zjistit označením příslušného
řádku
.
Co je jinak
pohled pro experty
Pro častou práci je možné zvolit režim
Více možností
.
Co je nové
vyhledávání souborů
Vyhledávaný výraz můžete zadat přímo do
adresního řádku
.
Co je nové
rychlý přístup k souborům
Pomocí funkce
Nedávné
je možné se rychle vrátit k právě prohlíženým souborům. Oblíbené soubory je také možné označit
Hvězdičkou
.
Co se chystá
Připravujeme další vylepšení pro
mobilní zařízení
.
×
×