6.2. Literatura
Bloom, B. S.: Taxonomy of
Educational Objektive, New York, 1956.
Cipro, M.: Modernizace základního vzdělání, Kapitola Didakticko-psychologické
testy, SPN, Praha, 1968.
Hniličková, J. – Josífko, M. – Tuček, A.: Didaktické testy a jejich statistické
zpracování, SPN, Praha, 1942.
Chrástka, M.: Didaktické testy. Příručka pro učitele a studenty učitelství,
Paido, Brno, 1999. ISBN 80-85931-68-0.
Lapitka, M.: Tvorba a použitie didaktických testou, SPN, Bratislava, 1990. ISBN
80-08-00782-6.
Michalička, M.: Metody pedagogické diagnostiky, Pedagogický ústav J. A.
Komenského, ČSAV, Praha, 1968.
Mojžíšek, L.: Pedagogická diagnostika jako součást pedagogické teorie, Sborník
filozofické fakulty UJEP, Brno, 17, 241-258, 1972.
Mužič, V.: Testy vědomostí, SPN,
Praha, 1971.
Půlpán, Z.: O představivosti a její roli v matematice, Academia, Praha, 1992.
ISBN 80-200-0444-0.
Rötling, G.: Metodika tvorby učitelského didaktického testu, Banská Bystrica,
1996. ISBN 80-804-1-110.
Řešátko, M.: Didaktické testy
ve školní praxi. Praha, SNTL, 1975.
Tollingerová, D.: Taxonomie
učebních úloh, Praha, 1974.
Turek, I.: Učitel a didaktické testy, metodické centrum města Bratislava,
Bratislava, 1996. ISBN 80-7164-139-1.
Vrána, S.: Zkoušení a
známkování, SPN, Praha, 1948.