6.2.  Literatura

 

 

Bloom, B. S.: Taxonomy of Educational Objektive, New York, 1956.

 

Cipro, M.: Modernizace základního vzdělání, Kapitola Didakticko-psychologické testy, SPN, Praha, 1968.

 

Hniličková, J. – Josífko, M. – Tuček, A.: Didaktické testy a jejich statistické zpracování, SPN, Praha, 1942.

 

Chrástka, M.: Didaktické testy. Příručka pro učitele a studenty učitelství, Paido, Brno, 1999. ISBN 80-85931-68-0.

 

Lapitka, M.: Tvorba a použitie didaktických testou, SPN, Bratislava, 1990. ISBN 80-08-00782-6.

 

Michalička, M.: Metody pedagogické diagnostiky, Pedagogický ústav J. A. Komenského, ČSAV, Praha, 1968.

 

Mojžíšek, L.: Pedagogická diagnostika jako součást pedagogické teorie, Sborník filozofické fakulty UJEP, Brno, 17, 241-258, 1972.

 

Mužič, V.: Testy vědomostí, SPN, Praha, 1971.

 

Půlpán, Z.: O představivosti a její roli v matematice, Academia, Praha, 1992. ISBN 80-200-0444-0.

 

Rötling, G.: Metodika tvorby učitelského didaktického testu, Banská Bystrica, 1996. ISBN 80-804-1-110.

 

Řešátko, M.: Didaktické testy ve školní praxi. Praha, SNTL, 1975.

 

Tollingerová, D.: Taxonomie učebních úloh, Praha, 1974.

 

Turek, I.: Učitel a didaktické testy, metodické centrum města Bratislava, Bratislava, 1996. ISBN 80-7164-139-1.

 

Vrána, S.: Zkoušení a známkování, SPN, Praha, 1948.