Podzimní semestr 2016 1.Struktura PP2, požadavky na ukončení předmětu 2.Rámcový vzdělávací program pro předškolní vzdělávání 21.9. 3.5.10. – samostatná práce (RVP PV a Individualizace v PV, odborné časopisy) 4.Cíle a obsah vzdělávání (kompetence, vzdělávací oblasti, Bloomova taxonomie) 21.9. a 26.10. 5.Individualizace (typy inteligencí) 26.10. 6.Organizace vzdělávání dětí předškolního věku v ČR, organizační formy 12.10. Lucie Grůzová 7.Konstruktivistické přístupy 9.11. 8.Motivace 16.11. 9.Metody práce s dětmi, učení 19.10. Lucie Grůzová 10.Podmínky vzdělávání 2.11. Lucie Grůzová 11.Dokumentace školy, odborné časopisy 23.11. 12.Vlastní hodnocení školy 30.11. 13.Návaznost předškolního a základního vzdělávání 7.12. -Přinést anotace přečtených publikací (ne stejných jako do KPV1) - přiložit je do portfolia -Záznam z pedagogické rady -Hospitační záznamy * -80% účast na seminářích -Vypracování seminární práce „Recenze článku v odborném periodiku“ (30.12.2016 elektronicky), lze i ústně * *Zjistit, jaké existují časopisy pro oblast předškolního vzdělávání (mateřské školy) a prostudovat jejich obsah, zaměření *Zjistit, zda existují webové stránky pro oblast předškolního vzdělávání *Seznámení s RVP PV *Nosit zápisy z praxí (deník praxe, hospitační záznamy) *Ofotit RVP PV – mít na seminář vždy s sebou *Poznámky z praxí, dotazy… řešit na seminářích (i z jiných předmětů – oborových didaktik) *Nahlédnout do plánování TVP, pořídit jeho kopii, včetně hodnocení *Pořídit 2 záznamy z hospitace (přetrvávající úkol z PPP1) *Navštívit pedagogickou radu (přetrvávající úkol z PPP1) *Alespoň jednou navštívit mateřskou školu v odpoledních hodinách (oběd, odpolední odpočinek…)