ÚKOL 1 (čtení a psaní) Jméno: ……………..…………………. Třída: ……………..…………………. Co která informační cedule (A-H) sděluje (1-5)? Příklad: 0 This is not a good place to leave your bags. Odpověď: H Odpovědi napiš sem: 1 ……… 2 ……… 3……… 4……… 5……… Na tomto úkolu jsem pracoval/a zhruba _____ minut. Zamysli se nad celou úlohou, tedy nad tím, jak jsi při řešení úlohy postupovala a o čem jsi při tom přemýšlela. Nyní prosím: Do bublin zapiš, jak jsi postupovala a o čem jsi přemýšlela: jaké jsi volila strategie k řešení úkolu, co ti při řešení úkolu pomohlo, na co ses zaměřila. Každý krok řešení úlohy popiš co nejpodrobněji do samostatné bubliny. Ke každému dalšími kroku si pak dokresli novou bublinu. 3. 4. 5. Číslo úkolu: …… Jméno: …………………………………….. 1. 2. 6. ÚKOL 2 (čtení a psaní) Jméno: ……………..…………………. Třída: ……………..…………………. Doplň rozhovor mezi Kate a její maminkou. Co Kate říká své mamince? Příklad: Mother: Kate, please stop watching TV now and do your homework. Kate: 0 …D… Na tomto úkolu jsem pracoval/a zhruba _____ minut. Zamysli se nad celou úlohou, tedy nad tím, jak jsi při řešení úlohy postupovala a o čem jsi při tom přemýšlela. Nyní prosím: Do bublin zapiš, jak jsi postupovala a o čem jsi přemýšlela: jaké jsi volila strategie k řešení úkolu, co ti při řešení úkolu pomohlo, na co ses zaměřila. Každý krok řešení úlohy popiš co nejpodrobněji do samostatné bubliny. Ke každému dalšími kroku si pak dokresli novou bublinu. 3. 4. 5. Číslo úkolu: …… Jméno: …………………………………….. 1. 2. 6. Úkol 3 (čtení a psaní) Jméno: ……………..…………………. Třída: ……………..…………………. Přečti si text o třech klavíristech. Odpověz na otázky 1-7 a zakroužkuj odpověď A, B nebo C. Příklad: 0. Who lived in the countryside when he was young? A) Ivan B) Oleg C) Josef Zakroužkuj odpověď: 1. Who had more than one sister or brother? A) Ivan B) Oleg C) Josef 2. Who enjoyed other subjects as well as music? A) Ivan B) Oleg C) Josef 3. Who studied in another country for two years? A) Ivan B) Oleg C) Josef 4. Who was the youngest to begin playing the piano? A) Ivan B) Oleg C) Josef 5. Who had music lessons with someone who wasn´t piano player? A) Ivan B) Oleg C) Josef 6. Who did well in music competitions? A) Ivan B) Oleg C) Josef 7. Who also wrote music? A) Ivan B) Oleg C) Josef Na tomto úkolu jsem pracoval/a zhruba ……. minut. Zamysli se nad celou úlohou, tedy nad tím, jak jsi při řešení úlohy postupovala a o čem jsi při tom přemýšlela. Nyní prosím: Do bublin zapiš, jak jsi postupovala a o čem jsi přemýšlela: jaké jsi volila strategie k řešení úkolu, co ti při řešení úkolu pomohlo, na co ses zaměřila. Každý krok řešení úlohy popiš co nejpodrobněji do samostatné bubliny. Ke každému dalšími kroku si pak dokresli novou bublinu. 3. 4. 5. Číslo úkolu: …… Jméno: …………………………………….. 1. 2. 6. ÚKOL 4 (čtení a psaní) Jméno: ……………..…………………. Třída: ……………..…………………. Přečti si reklamu a e-mail. Doplň informace do Sářiných poznámek (body 1-5). Na tomto úkolu jsem pracoval/a zhruba ……. minut. Zamysli se nad celou úlohou, tedy nad tím, jak jsi při řešení úlohy postupovala a o čem jsi při tom přemýšlela. Nyní prosím: Do bublin zapiš, jak jsi postupovala a o čem jsi přemýšlela: jaké jsi volila strategie k řešení úkolu, co ti při řešení úkolu pomohlo, na co ses zaměřila. Každý krok řešení úlohy popiš co nejpodrobněji do samostatné bubliny. Ke každému dalšími kroku si pak dokresli novou bublinu. 3. 4. 5. Číslo úkolu: …… Jméno: …………………………………….. 1. 2. 6. ÚKOL 5 (psaní) Jméno: ……………..…………………. Třída: ……………..…………………. Právě jsi viděl/a sportovní zápas. Napiš o tom svému anglickému kamarádovi nebo kamarádce. Napiš:  Na jaký sport ses díval/a.  Kdo se na sportovní utkání díval s tebou.  Proč se ti utkání líbilo. Napiš 25-35 slov. ………………………………………………………………………………………………………………… ………………………………………………………………………………………………………………… ………………………………………………………………………………………………………………… ………………………………………………………………………………………………………………… ………………………………………………………………………………………………………………… ………………………………………………………………………………………………………………… ……………………………………………………………………………………………………………….... Na tomto úkolu jsem pracoval/a zhruba ……. minut. Zamysli se nad celou úlohou, tedy nad tím, jak jsi při řešení úlohy postupovala a o čem jsi při tom přemýšlela. Nyní prosím: Do bublin zapiš, jak jsi postupovala a o čem jsi přemýšlela: jaké jsi volila strategie k řešení úkolu, co ti při řešení úkolu pomohlo, na co ses zaměřila. Každý krok řešení úlohy popiš co nejpodrobněji do samostatné bubliny. Ke každému dalšími kroku si pak dokresli novou bublinu. 3. 4. 5. Číslo úkolu: …… Jméno: …………………………………….. 1. 2. 6. ÚKOL 6 (poslech) Jméno: ……………..…………………. Třída: ……………..…………………. Uslyšíš dva krátké rozhovory. Každý rozhovor uslyšíš dvakrát. Ke každému rozhovoru je jedna otázka. Označ křížkem správnou odpověď. Příklad: 0 How many people were at the meeting? Poslech č. 4: How much is a ticket for tonight´s match? Poslech č. 5: Which is the boy´s brother? Na tomto úkolu jsem pracoval/a zhruba ……. minut. Zamysli se nad celou úlohou, tedy nad tím, jak jsi při řešení úlohy postupovala a o čem jsi při tom přemýšlela. Nyní prosím: Do bublin zapiš, jak jsi postupovala a o čem jsi přemýšlela: jaké jsi volila strategie k řešení úkolu, co ti při řešení úkolu pomohlo, na co ses zaměřila. Každý krok řešení úlohy popiš co nejpodrobněji do samostatné bubliny. Ke každému dalšími kroku si pak dokresli novou bublinu. 3. 4. 5. Číslo úkolu: …… Jméno: …………………………………….. 1. 2. 6. Úkol 7 (poslech) Jméno: ……………..…………………. Třída: ……………..…………………. Poslechněte si, jak Amy vypráví svému otci o svém nakupování. Co si ona a její kamarádi koupili? K otázkám 1-5 napiš písmeno A-H vedle každé z osob. Rozhovor uslyšíš dvakrát. Příklad: Na tomto úkolu jsem pracoval/a zhruba ……. minut. Zamysli se nad celou úlohou, tedy nad tím, jak jsi při řešení úlohy postupovala a o čem jsi při tom přemýšlela. Nyní prosím: Do bublin zapiš, jak jsi postupovala a o čem jsi přemýšlela: jaké jsi volila strategie k řešení úkolu, co ti při řešení úkolu pomohlo, na co ses zaměřila. Každý krok řešení úlohy popiš co nejpodrobněji do samostatné bubliny. Ke každému dalšími kroku si pak dokresli novou bublinu. 3. 4. 5. Číslo úkolu: …… Jméno: …………………………………….. 1. 2. 6. ÚKOL 8 (poslech) Jméno: ……………..…………………. Třída: ……………..…………………. Uslyšíš ženu, která se ptá na lístky do divadla. Poslechni si rozhovor a vyplň otázky 1-5. Rozhovor uslyšíš dvakrát. Na tomto úkolu jsem pracoval/a zhruba ……. minut. Zamysli se nad celou úlohou, tedy nad tím, jak jsi při řešení úlohy postupovala a o čem jsi při tom přemýšlela. Nyní prosím: Do bublin zapiš, jak jsi postupovala a o čem jsi přemýšlela: jaké jsi volila strategie k řešení úkolu, co ti při řešení úkolu pomohlo, na co ses zaměřila. Každý krok řešení úlohy popiš co nejpodrobněji do samostatné bubliny. Ke každému dalšími kroku si pak dokresli novou bublinu. 3. 4. 5. Číslo úkolu: …… Jméno: …………………………………….. 1. 2. 6. ÚKOL 9 (mluvení) Nové kino V následujícím úkolu budete pracovat ve dvojicích a povedete spolu rozhovor. Jeden z dvojice (A) má informace o novém kině. Druhý (B) se ho ptá. Používá přitom otázky z rámečku. Rozumíte zadání? (případně zopakovat instrukce) Případně: Nyní B, zeptej se A na otázky o novém kině, a A mu prosím odpověz. Zamysli se nad celou úlohou, tedy nad tím, jak jsi při řešení úlohy postupovala a o čem jsi při tom přemýšlela. Nyní prosím: Do bublin zapiš, jak jsi postupovala a o čem jsi přemýšlela: jaké jsi volila strategie k řešení úkolu, co ti při řešení úkolu pomohlo, na co ses zaměřila. Každý krok řešení úlohy popiš co nejpodrobněji do samostatné bubliny. Ke každému dalšími kroku si pak dokresli novou bublinu. 3. 4. 5. Číslo úkolu: …… Jméno: …………………………………….. 1. 2. 6. ÚKOL 10 (mluvení) Volejbalový zápas V následujícím úkolu budete pracovat ve dvojicích a budete spolu vést rozhovor. Jeden z dvojice (A) má informace o volejbalovém zápase. Druhý (B) se ho ptá. Používá přitom otázky z rámečku. Rozumíte zadání? (případně zopakovat instrukce) Případně: Nyní B, zeptej se A na otázky o volejbalovém zápase, a A mu prosím odpověz. Zamysli se nad celou úlohou, tedy nad tím, jak jsi při řešení úlohy postupovala a o čem jsi při tom přemýšlela. Nyní prosím: Do bublin zapiš, jak jsi postupovala a o čem jsi přemýšlela: jaké jsi volila strategie k řešení úkolu, co ti při řešení úkolu pomohlo, na co ses zaměřila. Každý krok řešení úlohy popiš co nejpodrobněji do samostatné bubliny. Ke každému dalšími kroku si pak dokresli novou bublinu. 3. 4. 5. Číslo úkolu: …… Jméno: …………………………………….. 1. 2. 6.