Cvič. č. 1 Opakování 26.9./29.9. Učební materiál, strana č. 12 – je v něm odkaz na uvedenou literaturu. Úkoly: Text: Řezníčková, 2014, Oborové didaktiky, kapitola v knize 1. Stručně pojmenujte a charakterizujte hlavní etapy vývoje didaktiky geografie v Česku, vč. jejich významných představitelů. 2. Která z prací uvedených v tabulce 9.1 a 9.2 vás nejvíce zaujala? Své rozhodnutí zdůvodněte. 3. Jaké rezervy je možné spatřovat ve výzkumu geografického vzdělávání v Česku? Text: Kučerová, S. R. (2016). Strategický marketing geografického vzdělávání: příklad „firmy” Zeměpisná olympiáda. Informace ČGS, 35(1), 26–46. 1. Proč vyučující tento text použil, resp. Co tím sleduje? 2. Která myšlenka z textu Vás nejvíce oslovila? Zdůvodněte proč. 3. Která myšlenka Vám radost neudělala? Zdůvodněte proč.