Opakování 31.10./3.11. Na základě studia š. 171-186 v knize Dovednosti žáků ve výuce Bi, ge a Ch (Řezníčková et al., 2013) zodpovězte: 1. Jaké zdroje informací by dle Vašeho názoru měli učitelé zeměpisu používat ve větší míře? Svůj názor odůvodněte. 2. Jaké dovednosti považují učitelé geografie za nejnáročnější? 3. Jakým způsobem učitelé zeměpisu hodnotí úroveň osvojených dovedností žáků? 4. Jaký způsob rozvíjení dovedností klást geografické otázky je dle vašeho názoru nejefektivnější? Svůj názor zdůvodněte. Text: Hynek, A., Svozil, B., Trávníček, J., & Trojan, J. (2009). Trvalá udržitelnost Deblínska: Vzdělávací projekt. Envigogika, 4(2), 1–13. 1. Proč vyučující podle vašeho názoru tento text použil, resp. Co tím sleduje? 2. Která myšlenka z textu Vás nejvíce pozitivně oslovila? Zdůvodněte, proč? 3. Která myšlenka z textu Vám radost neudělala? Zdůvodněte, proč?