PERIODIZACE VÝVOJE, POPIS CHARAKTERISTIK DÍLČÍCH OBDOBÍ mí, které umož-Et z vyučování mé, dítě nesmí r psychická přisání a počítání, (tencemi, které pĚňuje akcepto-(stí. Intelekt se pntou. I u chyt-školy zralé. [Postoj ke vzdě-\f si dítě vytvo-mé děti jsou ve lívání vytvořily (k začal pouka-Bcolního vyučo-jDvání ve škole stí vstoupil do Ich a začátkem blice dostávalo '1 % dětí nastu-řitských rodičů PáodS let a logicky I je dítě v první během prvního t doporučeným ta, druhá nikoli 1 roce školní do-ŕjček, Pokorná, opadu odkladů rfizoval odklad I lepší výsledky Zralá chlapecká kresba. « y Zralá dívčí kresba. Kresba u dítěte s narušeným vývojem motoriky a poruchou pozornosti. Kresba postavy dítěte s lehkým mentálním opožděním. Kresby postav 6letých dětí. 397