G3 – požadavky ke splnění zápočtu 1. Sestava se švihadlem 8x přeskok přes švihadlo vpřed střídnonož (koníčky), 4x bočné kruhy střídavě vpravo a vlevo, 2x přeskok vpřed s meziskokem, 2x přeskok vpřed, 1x dvojšvih 2. Praktická znalost základních tanečních kroků: taneční chůze, taneční běh, krok poskočný, krok přísunný, cval, krok přeměnný, polka, řezanka, trojdup, valčík 3. Pohybová skladba: choreografie s využitím náčiní, délka 1 min., počet cvičenců: max. 4 4. Seminární práce – ve dvojici: 1x dětská taneční hra, 2x lidový tanec z místa bydliště pro děti mladšího školního věku. Příklad zpracování: 1. Notový záznam a popis tance Scan20053a Scan20054a 2. Metodický postup nácviku LT Obecně Cib, cib, cibulenka 1. seznámení s tancem, motivace, vzorné předvedení tance učitelem seznámení s tancem, motivace – „máma zpívá, tančí a hraje si se svým děťátkem“, předvedení tance 2. nácvik tanečních kroků (pokud ještě žáci kroky neznají), organizace prostoru cval v řadách a v kruhu, nejdříve samostatně (ruce v bok), později v kruhu v držení za ruce 3. naučení písně (pokud již neznají z hudební výchovy) nebo její zopakování zopakování písně 4. nacvičení jednotlivých částí bez zpěvu a se zpěvem nácvik 1. až 2. takt, nácvik 5. až 8. takt 5. spojení částí v celek spojení částí dle popisu 6. procvičení celého tance opakování 3x 3. Použitá literatura: KOS, B. Lidové tance ve školní tělesné výchově. 1. vyd. Praha: SPN, 1976. Poznámka: není nutné přepisovat, ofoťte a uveďte zdroj, vaše práce