1. konzultace · vnímání metra - vytleskávání, vypleskávání a hra na tělo – dvouslabičná, trojslabičná, čtyřslabičná · práce s básničkou – „Tleskejte, pleskejte, tleskejte, šlapejte…“ – tleskání, pleskání… · taktování – práce s básničkou (např. 4/4 takt – pohyb pažemi ze vzpažení dolů, skrčit zkřižmo na prsa, upažit, vzpažit + chůze) · orientace v prostoru – hra „Kdo udělal zvuk?“ a ve dvojicích chození za zvukem · dynamický kontrast piano – forte: o práce s básničkou „Voláme na hory, že pečem brambory…“ + pohyb „ovčáků“ a „ozvěny“ · dynamický kontrast pomalu – rychle: o běh s tleskáním o pohyb s hudbou (četníci a loupežníci) · pohybová improvizace – vyjádření charakteru hudby pohybem · hra „Na sochy“