Seznam literatury k předmětu Pedagogická diagnostika BEDNÁŘOVÁ, J., ŠMARDOVÁ, J. Diagnostika dítěte předškolního věku. Co by dítě mělo umět ve věku od 3 do 6 let. Brno: Computer Press, 2008. 212 s. ISBN 978-80-251-1829-0. BENDL, S. Školní kázeň v teorii a praxi. Praha : Triton, 2011. 202 s. ISBN 978-80-7387-432-2. BENDL, S. Kázeňské problémy ve škole. Praha : Triton, 2011. 264 s. ISBN 978-80-7387-436-0. ČÁP, J.; MAREŠ, J. Psychologie pro učitele. Praha: Portál, 2001. s. 330-333. ISBN 80-7178463-X. ČECHOVÁ,B.H. Nápady pro rozvoj a hodnocení klíčových kompetencí žáků. Praha : Portál, 2009. 117 s. ISBN 978-80-7367-388-8. GAJDOŠOVÁ, L.; ŠATÁNEK, J. Otázky poznávania osobnosti žiaka a školském triedy. Banská Bystrica: Univerzita Mateja Bela, 1996. 61 s. ISBN 80 – 88825 – 81 – 4. GAVORA, P. Úvod do pedagogického výzkumu. Brno: Paido, 2000. 207s. ISBN 80-85931-79-6. HRABAL, V. st., HRABAL, V.ml. Diagnostika. Pedagogickopsychologická diagnostika žáka s úvodem do diagnostické aplikace statistiky. Praha: UK, 2004. 199 s. ISBN 80-246-0319-5. Hrabal, V. st. Jaký jsem učitel. Praha: SPN, 1988 CHRÁSKA, M. Didaktické testy. Brno: Paido, 1999. 91 s. ISBN 80-85931-68-0. CHRÁSKA, M. Metody pedagogické diagnostiky. Olomouc: UP Olomouc, 1988. 49 s. KALOUS, Z.; OBST, O. Školní didaktika. Praha: Portál, 2002. s. 185-250. ISBN 80-7178-253-X. KOLÁRIKOVÁ, Z.; PUPALA, B. Předškolní a primární pedagogika. Praha: Portál, 2001. s. 233-257. ISBN 80-7178-585-7. KRATOCHVÍLOVá, J. Systém hodnocení a sebehodnocení žáků. Zkušenosti z České republiky i Evropských škol. Brno : MSD, 2011. 153 s. ISBN 978-80-7392-169-9. KRATOCHVÍLOVÁ, J.; HORKÁ, H.; CHALOUPKOVÁ, L. Rozvoj osobnostních a profesních kompetencí učitele 1. stupně základní školy. Brno: MUNI, 2015. ISBN 978-80-210-7894-9. LUKÁŠOVÁ, H. Kvalita života dětí a didaktika. Praha : Portál, 2010. 202 s. ISBN 978-80-7367-784-8. Mertin, V. Individuální vzdělávací program. Praha: Portál, 1995. MERTIN, V., Krejčová, L. a kol. Metody a postupy poznávání žáka. Praha: Wolters Kluwer. 2012. ISBN 978-80-7357-679-0. MOJŽÍŠEK, L. Základy pedagogické diagnostiky. Praha: SPN, 1986. MOJŽÍŠEK, L. Teoretické otázky pedagogické diagnostiky. Praha: Academia, 1987. 161 s. MOJŽÍŠEK, L. K problému pedagogické diagnostiky zájmů, schopností a nadání žáků. Uherské Hradiště: Okresní osvětový dům, 1966. 36 s. SLAVÍK, J. Hodnocení v současné škole. Praha: Portál, 1999. ISBN 80-7178-262-9. SPÁČILOVÁ, H. Pedagogická diagnostika v primární škole. Olomouc: UP, 2003. ISBN 80-7178-544-X. STARÝ, K. A KOL. Pedagogika ve škole. Praha: Portál. 2008. ISBN 978-80-7367-511-0. SWIERKOSZOVÁ, J. Pedagogická diagnostika dětského vývoje pro učitele primárního vzdělávání. Ostrava: OU, 2004. 77 s. ISBN 80-7368-018-1 ŠEĎOVÁ, K., ŠVAŘÍČEK, R.; ŠALAMOUNOVÁ, Z. Komunikace ve školní třídě. Praha: Portál. 2012. ISBN 978-80-262-0085-7. ŠIMÍČKOVÁ-ČÍŽKOVÁ, J. a kol. Psychodiagnostické metody v práci učitele primárního vzdělávání. Ostrava: UO, 2004. 71 s. ISBN 80-7042-372-2. ZELINKOVÁ, O. Pedagogická diagnostika a individuální vzdělávací program. Praha: Portál, 2001. 207 s. ISBN 80-7178-544-X. Rámcový vzdělávací program pro předškolní výchovu a vzdělávání, RVP základního vzdělávání: www.vuppraha.cz Zákon č.561 o předškolním, základním, středním, vyšším odborném a jiném vzdělávání: www.msmt.cz ČAPEK, R. Moderní didaktika: Praha: Grada VALIŠOVÁ, A. Pedagogika pro učitele, Praha: Grada Kolektiv autorů, Metody a postupy poznávání žáka – Pedagogická diagnostika, Wolters Kluwer ČR