Individuální vzdělávací plán Jméno a příjmení žáka Jméno a příjmení - v předškolním vzdělávání se „žákem“ rozumí „dítě“. Datum narození Datum narození Bydliště Adresa bydliště Škola Škola, město, ulice Ročník Ročník Školní rok ŠPZ, které vydalo Zde doplňte název zařízení (případně adresu), údaje doporučení pro IVP jsou obsaženy v Doporučení (obdrží ho škola od školského poradenského zařízení (ŠPZ), tedy pedagogicko – psychologické poradny nebo speciálně pedagogického centra). Kontaktní pracovník Zde doplňte jméno kontaktního pracovníka ŠPZ (je ŠPZ zaznamenáno v Doporučení jako osoba, která Doporučení zpracovala). Školská poradenská, Zde doplňte školská poradenská zařízení, např. PPP, zdravotnická a  SPC, zdravotnická zařízení, např. logopedická jiná zařízení, ambulance, psychiatrická ambulance, rehabilitace. která se podílejí na péči o žáka Rozhodnutí o povolení vzdělávání žáka podle IVP Datum rozhodnutí ze dne: ředitele/ky školy. Zdůvodnění: Zde doplňte popis vzdělávacích potřeb dítěte, které vychází z Doporučení - z bodu I. Závěry vyšetření dítěte, které jsou podstatné pro rozvoj a vzdělávání a z bodu II. Vyhodnocení Plánu pedagogické podpory (PLPP), např. individuální pracovní tempo, potíže s dodržováním pravidel. Priority vzdělávání Zde doplňte priority vzdělávání a dalšího rozvoje a dalšího rozvoje dítěte, které najdete výše v kolonce zdůvodnění, žáka (cíle IVP): např. rozvoj komunikačních dovedností, rozvoj grafomotorických dovedností. Předměty, jejichž Zde uveďte název vzdělávacích oblastí, ve kterých výuka je bude upraven vzdělávací obsah. realizována podle IVP: Podpůrná opatření (specifikace stupňů podpůrných opatření) Metody výuky (pedagogické postupy) Zde uveďte konkrétní pedagogické metody, které použijete pro naplnění cílů IVP, např. kooperativní učení hrou, prožitkové učení. Úpravy obsahu vzdělávání Zde uveďte, jak bude upravena vzdělávací nabídka v jednotlivých vzdělávacích oblastech v závislosti na bodu III. Doporučení. Úprava očekávaných výstupů Zde popište, jak budou upraveny vzdělávání očekávané výstupy v závislosti na bodu III. Doporučení. Organizace výuky Zde popište na základě bodu III. Doporučení Organizace výuky, úpravy v organizaci vzdělávání ve školní třídě případně i mimo ni, např. zařazení dítěte do jiné skupiny, zařazení předmětů speciálně pedagogické péče, zařazení výuky českého jazyka jako jazyka cizího. Způsob zadávání a plnění úkolů Zde popište způsob zadávání úkolů tak, aby odpovídalo možnostem a schopnostem dítěte, např. srozumitelné, stručné a adekvátní jeho schopnostem, poskytnutí delšího časového úseku pro vypracování úkolu. Způsob ověřování vědomostí Zde uveďte, způsoby ověřování a dovedností vědomostí a dovedností, přizpůsobené konkrétním dovednostem a schopnostem dítěte. Hodnocení žáka Zde uveďte, v závislosti na bodu III. Doporučení Hodnocení žáka, způsob hodnocení dítěte, např. hodnocení za přítomnosti dítěte, používání terminologie hodnocení tak, aby mu dítě rozumělo. Pomůcky a učební materiály Zde uveďte přehled potřebných kompenzačních pomůcek, pomůcek, softwarového a IT vybavení, které je uvedeno v bodě III. Doporučení Pomůcky (zde je popsána i forma pořízení pomůcek). Seznam je vhodné doplnit o učební pomůcky a pomůcky, kterými škola disponuje, např. obrázkové encyklopedie, výukové programy, deskové hry. Podpůrná opatření jiného druhu Zde uveďte, v závislosti na bodu IV. Doporučení Podpůrná opatření jiného druhu, např. respektování zdravotního stavu, postavení ve třídě, zohlednění vztahových problémů. Personální zajištění úprav průběhu Zde uveďte spolupráci, např. se vzdělávání (asistent pedagoga, školním psychologem, speciálním další pedagogický pracovník) pedagogem, osobním asistentem, zdravotnickým pracovníkem, tlumočníkem českého znakového jazyka. Další subjekty, které se podílejí Zde uveďte seznam dalších subjektů, na vzdělávání žáka které se podílejí na vzdělávání dítěte a se kterými škola spolupracuje, např. středisko volného času, základní umělecká škola, sportovní kroužek. Spolupráce se zákonnými zástupci Zde popište způsob spolupráce se žáka zákonnými zástupci dítěte, především způsob komunikace, její četnost a požadavky na domácí přípravu. Dohoda mezi žákem a vyučujícím Dohodu uzavírá zákonný zástupce. Podrobný popis pro jednotlivé vyučovací předměty, ve kterých jsou uplatňována podpůrná opatření (Je-li potřeba specifikovat) Osoby zodpovědné Jméno a příjmení Podpis za vzdělávání a odbornou péči o žáka Třídní učitel/ka Jméno a příjmení učitele/učitelky (učitelů/učitelek) Školní poradenský pracovník Jméno a příjmení ŠPP Pracovník školského Jméno a příjmení kontaktního pracovníka poradenského zařízení ŠPZ Zákonný zástupce žáka Jméno a příjmení zákonného zástupce dítěte Žák Jméno a příjmení dítěte