Dotazník dichotické páry dle Herrmanna A - D B - D Části ___ ___ Celky Detailní ___ ___ Prostorový Argumenty___ ___ Zkušenosti Sekvenčnost ___ ___ Flexibilita Racionální ___ ___ Intuitivní Bezpečí ___ ___ Experiment Digitální ___ ___Analogový Pravidla „tvořit“ ___ ___ Pravidla „bořit“ Explicitní ___ ___Implicitní Jednoznačnost ___ ___ Víceznačnost Rozdělit ___ ___Zarámovat Hodnotit minulost ___ ___ Vize budoucnosti Fokusovaný ___ ___Difúzní, paralelní Disciplinovanost ___ ___ Hravost Logický ___ ___ Impulzivní Realizace ___ ___ Koncepce Přímočarost ___ ___ Vzájemnost Plánovitost ___ ___ Nové nápady Slova ___ ___ Obrazy Struktura ___ ___ Volné plynutí Realita ___ ___ Představivost Mít pod kontrolou___ ___ Nechat otevřené Faktografický___ ___ Metaforický Operativnost ___ ___ Strategie Doslovný ___ ___ Přibližný Organizovanost ___ ___ Rozlet Součet A1 ___ ___ Součet D1 Součet B1 ___ ___ Součet D2 B - C A - C Ověřit si ___ ___ Prožít Informace ___ ___ Vztahy Sebeovládání ___ ___ Emoce Technicky na výši ___ ___ Příjemný na dotek Implementovat ___ ___ Ujmout se role Intelekt ___ ___ Smysly Procedura ___ ___ Volná forma Tady a teď ___ ___ Věčnost Tvrdá fakta ___ ___ Měkčí přístup Aktivní ___ ___ Receptivní Forma ___ ___ Empatie Objektivní ___ ___ Subjektivní Systém ___ ___ Vztahy Analýza ___ ___ Intuice Ovládnout ___ ___ Přizpůsobit se Slova ___ ___ Tóny, melodie Lineární ___ ___ Harmonický Světský ___ ___ Spirituální Podle předpisů ___ ___ Ohled na druhé Fakta ___ ___ City Konzervativní ___ ___ Dobročinný Ví ___ ___ Vnímá Vážit slova ___ ___ Pohovořit si Věci ___ ___ Lidé Do detailu ___ ___ Celkově Racionální ___ ___ Emocionální Součet B2 ___ ___ Součet C1 Součet A2 ___ ___ Součet C2 VYHODNOCENÍ Přeneste své součty do tabulky, která vám umožní zjistit celkové skóre. Po zanesení celkové skóre vydělte dvěma a zaneste jej do druhé tabulky. Sílu jednotlivých preferencí čtěte podle následující škály. 0 – 32 = velmi slabá preference 33 – 65 = střední preference 66 – 100 = silná preference 101 – 130 = přílišná preference SOUHRNNÝ PŘEHLED VŠECH ČTYŘ KVADRANTŮ Mozkové dominance a způsob komunikace (oblíbené fráze) Vliv mozkových preferencí na způsob učení