Pedagogická diagnostika Jméno: Typ studia: Seminární skupina: Školní rok: Hodnocení[1] Jak se sami sebe ohodnotíte? Jak vás hodnotím já? 1. metoda 2. metoda 3. metoda Závěry a opatření Doporučená struktura práce[2] Širší kontext (kontext školy, třídy, učitel) a charakteristiky žáka (specifika, rodinné zázemí,…) Cíl diagnostické činnosti (velmi dobře si jej vymezte, od toho se odvíjí vše ostatní) Metody diagnostické činnosti (které a proč, jak vám zapadají do celkového plánu, jak vám pomohou splnit cíl) Metoda (1, 2, 3 – bude pro všechny tři metody totožné, v seminární práci se objeví pro každou metodu zvlášť) Plánování a organizování diagnostikování Cíl diagnostické činnosti: Diagnostický nástroj, metoda: Datum Čas Jméno žáka Škola Ročník Bližší specifikace metody, nástroje Sběr a zpracování diagnostických údajů (dat) Vyhodnocení a interpretace diagnostických údajů Stanovení diagnózy (nález, zjištění stavu) Pedagogické opatření, zásah, intervence[3] Závěr Celkové shrnutí získaných dat a návrh opatření Náměty pro rozvoj žáka (individualizace a diferenciace ve výuce) Použitá literatura (pokud je) Seznam příloh Přílohy ________________________________ [1] 5 Velmi úspěšně, 4 Částečně úspěšně, 3 Úspěšně, 2 Částečně neúspěšně, 1 Zcela neúspěšně, N Neumím posoudit [2] Můžete si vytvořit jinou strukturu, případně si ji přizpůsobit vlastním potřebám. [3] Nebudete realizovat, pouze doporučení (pro učitele, rodiče, školu).