Závěrečné úkoly
První úkol
Část č.1
Část č.2
Pamatujete si ze svého dospívání na nějaký "rituál
dospělosti", který jste podstoupili?
- Jaké rituály dospělosti znáte?
- Liší se tyto rituály u nás, v Evropě a
jinde ve světě?
- Chybí vám nějaká forma rituálního přechodu mezi dospělé?
Zpracování obou částí rozvrhněte do 2 – 3 stran
A4. Odevzdejte do odevzdávárny na ISu
(složka „Ukol_č.1“) do 3.11.2019
Druhý úkol
Část č.1
- Koho z dospělých
máme dále vzdělávat?
- Není vzdělávání
dospělých útokem na osobní svobodu těch, kteří neprojevují potřebu dále se
vzdělávat?
- Proč se vlastně
dospělých chtějí/ mají učit?
Část č.2
Následující článek popisuje situaci a historický vývoj vzdělávání
dospělých v Německu, o podobných proměnách je však možné uvažovat i v kontextu
Československa dnes České republiky.
Přečtěte jej a vypracujte následující otázky:
- Politické
autority (rády) využívají nástrojů vzdělávání dospělých k upevnění své autority
a moci. Popište v jakých obdobích k tomuto fenoménu dochází. Jaká byla a
je v tomto ohledu situace u nás.
- Co
vede moderní (postmoderní) společnost k dalšímu vzdělávání zaměstnanců.
Proč se tato potřeba objevuje až v současné společnosti?
Obě části vypracujte písemně v rozsahu 2-3 stran A4. Odevzdejte do odevzdávárny v Isu (soubor „Úkol_2”) do 24.11. 2019
Třetí úkol
Vypracujte projekt vzdělávací akce v rozsahu 5 - 7 stran A4. Dodržujte
strukturu dle níže uvedeného studijního materiálu. Popište váš vzdělávací
projekt podle bodů 1 až 8. Projekt musí obsahovat všech 8 bodů, nejlépe jako
samostatné části práce. Nezapomeňte na rozpočet a způsob evaluace. Jedinou
podmínkou při výběru tématu vzdělávací akce je dospělý účastník kurzu.
Projekt odevzdejte do Odevzdávárny na ISu (složka „Ukol_č.3“) do 15.12.2019