Specializace: Poradenství, diagnostika a intervence jedinců s poruchami chování 2

Úkoly na 19.10.

 Úkol č. 1 na sobotu 19.10.

„Představa, že si po rozchodu dítě prostě podělíme napůl, je absurdní,“ říkají odbornice na střídavou výchovu.(pořad Houpačky, Radio Wave, 2019)

 

Střídavá výchova dětí – jaká má vlastně být? Pro jak staré děti je vhodná, jaké intervaly odloučení jsou pro děti přijatelné a pro koho se nehodí vůbec? 

Zadání průběžného úkolu na sobotu 19.10.2019

Poslechněte si podcast z pořadu Houpačky (odkaz vložený níže) a zkuste popřemýšlet o svém názoru na probíraná témata. Udělejte si pro sebe poznámek jako přípravu na strukturovanou diskuzi ve sobotu 19.10.

 

Střídavá výchova dětí

 

Studijní zátěž: poslech 20 minut, příprava do 15 minut


Úkol č. 2 na sobotu 19.10.

Motto: “ Důležitým prostředkem pro efektivní ochranu všech ohrožených je INTERDISCIPLINÁRNÍ SPOLUPRÁCE. Její podstatou je spolupráce všech institucí, které mohou pomoci. Různé obory mohou díky svým rozdílům i propojeností navázat komunikaci a společnou práci.”


Zadání průběžného úkolu: 

  1. Pokuste se  pro sebe načrtnout myšlenkovou mapu - služeb pro ohrožené děti/děti s problémy v chování, s poruchami chování, mapu si přineste na výuku.

  2. Seznamte nás s jednou nestátní  a s jednou státní organizací z vašeho kraje/ sousedního kraje (neziskovka, dětský domov, program pod OSPOD apod.) pomáhající rodinám a ohroženým dětem. Připravte si na výuku,zároveň vložte do společně sdíleného dokumentu (po výuce 5.10. ode mě dostanete nasdílený přístup do Google dokumentu). Prosím,respektujte, předepsanou  strukturu, jak organizaci vložit. Příklad uvádím tamtéž.

    https://docs.google.com/document/d/1o_Rj0NafAxEt91r2qiRRUrjZ0oT8twsNyaTuvNYYjXw/edit

Studijní zátěž: mapa do 20  min, vyhledání a zapsání organizace do sdíleného dokumentu 20 min