I Témata pro 6 minuté video: výklad: , • Pedagogická komunikace a pedagogická interakce. ~^0\í) UfU) V íV ^ ^/i • Vliv sebepojetí učitele na jeho pedagogické jednání. Interakční styl učitele. • Komunikace verbální (mluvený i psaný projev). íriifp, íforn)^ h: Komunikace neverbální. tcMov&rf IfTlftCUty, 2 I fi Specifika pedagogické komunikace (IRF komunikační struktura), š vit í/'l/'c. Dialog ve výuce. Dialogické vyučování. .'Vd íicA/i , • Pedagogická komunikace: podmínky, metody, obsah, prostředky, cíle. U^w*%r^- • Efektivní komunikace s rodiči žáků: učitel - žák - rodič. ' • Otázky pedagoga - podle fází výuky a podle výukových metod. • Otázky pedagoga - podle kognitivních a afektivních cílů. • Zpětná vazba - její druhy, funkce a význam pro učení jedince, ^iaviaiwa • Využití prostoru v pedagogické komunikaci (proxemika). /f/)M% ^íľ\í/>ú\Jc\ ! í ' • Techniky vedení rozhovoru. \\'Oa"^řU Vo i -v • Aktivní, naslouchání (shrnování, rekapitulace, parafrázování...). V.- o Emocionální stránka pedagogické komunikace (akceptace, empatie, pozitivita, ^ expresivita, humorapod.). jW-fa Tbvv*3"i'ltov/<ó 'f T;6^j|'c^v/A Nenásilná komunikace - principy, inspirace pro pedagogickou komunikaci. SftrjiX^ £«, ^S^^^ä! Prezentační dovednosti - Powerpointové prezentace ve výuce, Keynote, Prezi. }-\fWjž/\ J1 LA Pí Ikck/^1 Sk fíO Témata pro 6 minuté video: výklad: t. • Pedagogická komunikace a pedagogická interakce. ~t • Vliv sebepojetí učitele na jeho pedagogické jednání. Interakční styl učitele. Komunikace verbální (mluvený i psaný projev), /rpjíp pfíWfS A; {•»Mat£Uo m sne.tep) ■ Komunikace neverbální. CoMovql* ffWUítyrf 1 Specifika pedagogické komunikace (IRF komunikační struktura). A ' k t ó'lŕ£7 í • Dialog ve výuce. Dialogické vyučování, t/^ ' "A j ■4'?' • Pedagogická komunikace: podmínky, metody, obsah, prostředky, cíle. ( %;w^%rr^ • Efektivní komunikace s rodiči žáků: učitel - žák - rodič. ' • Otázky pedagoga - podle fází výuky a podle výukových metod. \j • Otázky pedagoga - podle kognitivních a afektivních cílů. • Zpětná vazba - její druhy, funkce a význam pro učení jedince. ■ írtAViHOvA • Využití prostoru v pedagogické komunikaci (proxemika). /l/)tf% ^c\l/>0\Jc\ 1 ľ ' ' Techniky vedení rozhovoru. Vo i Aktivní, naslouchání (shrnování, rekapitulace, parafrázování...). v c Emocionální stránka pedagogické komunikace (akceptace, empatie, pozitivita, y expresivita, humor apod.). /rkfcfa Tbwv$/»í^/£*' Prezentační dovednosti - Powerpointové prezentace ve výuce, Keynote, Prezi. f-lPJJJí/]